مصاحبه Carolina Panthers با فرانک رایش برای سرمربی

رایش در صورت استخدام در کارولینا در موقعیتی مشابه قرار خواهد گرفت. تنها کسی که برای فصل آینده قرارداد دارد، انتخاب دور سوم 2022 مت کورال است. او در طول فصل پیش فصل دچار مصدومیت لیسفرانک در پایان فصل شد.

رایش در این فصل پس از شروع 3-5-1 توسط کلت ها اخراج شد. کلت جف شنبه سابق جایگزین او شد. ایندی در ادامه راه شنبه فقط 1-7 پیش رفت. رایش بخش‌هایی از پنج فصل را به‌عنوان سرمربی کلت‌ها سپری کرد و رکورد 40-33-1 در فصل عادی و امتیاز 1-2 پلی آف را در دو بازی پس از فصل به ثبت رساند.

علامت سوال های زیادی در مورد جنایت پلنگ ها وجود دارد. رایش در سال 1995 یک فصل را به عنوان مدافع پلنگ گذراند و مدتی در شارلوت زندگی کرد، بنابراین ممکن است هنوز هم برای او شغل جذابی باشد.



https://sportslens.com/news/carolina-panthers-interviewing-frank-reich-for-head-coach/ منبع:

پس از شروع 1-4، پانترز مت رول را اخراج کرد. او در بخش‌هایی از سه فصل به عنوان سرمربی تنها ۱۱ بر ۲۷ بازی کرد. سرمربی موقت استیو ویلکز با رکورد 6-6 پس از تصدی مسئولیت، موفقیت بسیار بیشتری داشت. ویلکس برای شغل تمام وقت در ترکیب قرار می گیرد، با این حال، رایش به دلیل موفقیت در NFL و روابطش با سازمان پانترز، می تواند یک نامزد قابل دوام نیز باشد.

https://www.inquirer.com/resizer/eqeqdpm-qaniczb3lrnkysp5z4c=/0x00:2048x1366/760x507/filters: forfort ،(webp)/clewoudfront-us-ast-ast-ast-ast-uest-ast.arcn.cn.arcpublishress.arcpublishress.arcpublishress.arcplast.

— ایان راپوپورت (@RapSheet) 11 ژانویه 2023

رایش قبل از اینکه سرمربی کلت ها شود، هماهنگ کننده تهاجمی تیم های سن دیگو چارجرز و فیلادلفیا ایگلز بود. او برنده Super Bowl LII به عنوان OC Eagles شد. او به کارسون ونتز کمک کرد تا به یک فصل با کالیبر MVP و پشتیبان نیک فولز در پلی آف موفق شود پس از مصدومیت ونتز.

این #پلنگ ها در حال مصاحبه با سابق هستند #کلت منبع گفت: اچ سی فرانک رایش برای شغل سرمربی خالی امروز خود. او یک سال را به عنوان بازیکن در کارولینا گذراند و با این منطقه ارتباط دارد.

کارولینا پانترز در حال مصاحبه با سرمربی سابق ایندیاناپولیس کلتس، فرانک رایش، برای جای خالی سرمربیگری خود در روز چهارشنبه است.