به مغانلو تبریک می گویم، جای نگرانی نیست! (عکس)

محمد علینژاد که نیم فصل موفقی را در سپاهان سپری کرد و فراتر از حد انتظارات را سپری کرد و در آخرین بازی های خود از جمله بازی با صنعت نفت و مس کرمان گلزنی کرد، برای دومین بازی متوالی این شانس را داشت که در جام حذفی مقابل سایپا گلزنی کند. شهریار مغانلو جلو بود، پاس را تبدیل به گل کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین گل سپاهان در مرحله حذفی یک هشتم نهایی مقابل سایپا با ارسال آلویس کامسوبا به محمد علینژاد به ثمر رسید که شهریار مقانلو از این فرصت استفاده کرد و با توپی که توسط مدافعان حریف تبدیل شد، فرار کرد. گلزنی کرد و طلاها را جلو انداخت.

علی نژاد که در جوانی تجربه بازی در سایپا را داشت و با انگیزه خاصی به مصاف این تیم می رفت، با وجود نمایش های تند و کارآمد، فرصت دیگری برای گلزنی پیدا نکرد اما جدای از آن با پاس های خود نیز موثر بوده است. موقعیت یابی و مثل همیشه یکی از ارکان اصلی تیمش در روز صعود است.

مهاجم بزرگ این تیم از فرصت استفاده کرد و روی وینگر سپاهان علامت زد و او را به نام خود ثبت کرد.

به مغانلو تبریک می گویم، جای نگرانی نیست!  (عکس)

اگرچه مغانلو از فرصت استفاده کرد و گل اول سپاهان را روی علینژاد زد و توپ را وارد دروازه سایپا کرد، اما شماره 81 سپاهان اولین بازیکنی بود که مهاجم و هم تیمی اش را در آغوش گرفت و به او تبریک گفت.

1790618



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1864254
21 ژانویه 1401 @ 22:39
791 |

0نقطه نظر