مصدومیت، تعطیلات زمستانی و VAR – 10 نکته کلیدی که باید قبل از بازی لیورپول مقابل فولام بدانید – لیورپول اف سی

با فشار روی لیورپول به عنوان تیم مورد علاقه، قرمزها در نیمه نهایی جام اتحادیه از فولام میزبانی می کنند. ما هر آنچه را که باید قبل از بازی اول بدانید در اختیار داریم.

لیورپول مقابل فولام

جام لیگ (بازی رفت نیمه نهایی) | آنفیلد
10 ژانویه 2024 | 8 بعد از ظهر (GMT)


تصورات یک چهارقلو در رویاهای هواداران لیورپول شروع به رقصیدن کرده است.

اگر قرار است این افکار رشد کنند، لیورپول باید قهرمانی چشمگیر خود در جام حذفی را با نمایشی متقاعدکننده در خانه مقابل فولام دنبال کند.

با توجه به اینکه چلسی یا میدلزبورو در فینال بازی می کنند و فولام هرگز یک جام مهم داخلی را به دست نیاورده است، میهمانان به شدت برای تساوی آماده خواهند بود.

رکوردشکنی های جام اتحادیه

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 29 مه 2022: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول (R) به همراه مربی تیم اصلی تیم توسعه، پپین لیندرز (L) پس از کسب دو جام، جام حذفی، دو جام را در طول رژه در اطراف شهر برگزار کردند. جام لیگ فوتبال abd.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این نوزدهمین حضور لیورپول در مرحله نیمه نهایی رقابت ها از میان 58 شرکت کننده خواهد بود. این بدان معناست که قرمزها تقریباً در هر سه تلاش یک نفر به چهار تیم آخر رسیده اند.

از 18 بازی نیمه نهایی خود قبل از سال 2024، لیورپول 13 بار پیشرفت کرده است و به رکورد 9 بار قهرمانی رسیده است، یک بار بیشتر از من سیتی.

آخرین باری که تیم یورگن کلوپ به این مرحله رسید، دیوگو جوتا آرسنال را در امارات غرق کرد و لیورپول در فینال چلسی را شکست داد.

آیا با توجه به اینکه چلسی در نیمه نهایی مقابل میدلزبورو قرار می گیرد، آیا سرنوشت تکرار می شود؟

نه الکساندر-آرنولد

متأسفانه، پپ لیندرز مجبور شد فاش کند که ترنت الکساندر-آرنولد به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو «احتمالاً» سه هفته از میادین دور است.

خوشبختانه، لیورپول در آن دوره «تعطیلات زمستانی» خود را دارد، اما او احتمالاً هنوز پنج بازی را از دست خواهد داد – کدام یک را اینجا ببینید.

با استفاده از جو گومز در پست دفاع چپ، پوشش دو نفره مصدوم کوستاس تسیمیکاس و اندی رابرتسون، کانر بردلی احتمالا بزرگترین بازی دوران جوانی خود را در سمت راست خط دفاعی آغاز خواهد کرد.

لیندرز اصرار داشت که بردلی و بابی کلارک “بازیکنان پشتیبان نیستند، آنها بخشی از تیم ما هستند.”

از جنبه مثبت…

لیورپول، انگلستان - شنبه، 23 دسامبر 2023: کاپیتان لیورپول ویرجیل فن دایک در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و آرسنال اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

به گفته دستیار مدیر، ویرجیل ون دایک “خوب است که برود” و ما فکر می کنیم که او احتمالاً در کنار ابراهیما کوناته یا جارل کوانسا شروع خواهد کرد.

با این حال، دومینیک شوبوسلای برای بازی رفت “در دسترس نیست”. بنابراین، خط میانی احتمالاً متشکل از الکسیس مک آلیستر، کرتیس جونز و رایان گراونبرچ خواهد بود.

این باعث می شود هاروی الیوت، لوئیس دیاز، کودی گاکپو، دیوگو جوتا و داروین نونز برای سه موقعیت تهاجمی رقابت کنند.

پیش بینی تیم لیورپول: کلهر; بردلی، کوناته، ون دایک، گومز؛ مک آلیستر، گراونبرچ، جونز؛ الیوت، جوتا، دیاز

اینجا را بخوانید: ترکیب لیورپول مقابل فولام – 1 بازیکن تضمینی و الیوت یا دیاز؟

دیدارهای قدیمی

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 3 دسامبر 2023: هری ویلسون از فولام در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و فولام اف سی در آنفیلد.  لیورپول 4-3 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

چیزی که در کنفرانس مطبوعاتی لیندرز کم کم به چشم آمد این بود که او فاش کرد که در کودکی با آندریاس پریرا کار کرده است.

از زمان امضای قرارداد با منچستریونایتد، این بازیکن بلژیکی یکی از درخشان ترین بازیکنان هجومی فولام بوده است.

دستیار سرمربی لیورپول توضیح داد: “او بازیکن من بود زمانی که در PSV آیندهوون 9 ساله بود – باور نکردنی است که ما اکنون مقابل او بازی می کنیم، این همه خلاقیت.”

هری ویلسون، بازیکن احتمالی سابق لیورپول نیز برای کوتاجرز عملکرد خوبی دارد. لیندرز اظهار داشت: “هری، البته، ما به خوبی می دانیم که چه کسی تهدید گل را دارد، می تواند از هر جایی شوت کند، شخصیتی عالی. ما واقعاً او را دوست داریم.»

فولام ناسازگار اما خطرناک است

شفیلد، انگلستان - شنبه، 7 می 2022: سرمربی فولام، مارکو سیلوا، در جریان مسابقه قهرمانی لیگ فوتبال بین شفیلد یونایتد اف سی و فولام اف سی در برامال لین.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

فولام برای رسیدن به این مرحله از رقابت ها باید روی ضربات نقطه ای تکیه می کرد. آنها در مرحله دوم تاتنهام را در ضربات پنالتی شکست دادند و سپس نوریچ و ایپسویچ را شکست دادند.

مرحله یک چهارم نهایی آنها نیز با نتیجه 7-6 اورتون را در ضربات پنالتی در گودیسون پارک شکست دادند. این در حالی است که فولام در لیگ برتر فوتبال نسبتا موفقی را پشت سر گذاشته است.

تیم مارکو سیلوا در رده سیزدهم جدول قرار دارد، اما با پیروزی های متوالی 5-0 مقابل وستهم و ناتینگهام فارست، نتایج برجسته ای کسب کرده است.

با این حال، ناهماهنگی یک مشکل بوده است، پس از آن بردهای درخشان با سه شکست متوالی قبل از شکست دادن آرسنال.

فاصله بین بازی ها

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 24 ژانویه 2021: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در حین آماده سازی قبل از بازی قبل از بازی دور چهارم جام حذفی بین باشگاه منچستریونایتد و باشگاه لیورپول در اولدترافورد لبخند می زند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

پیروزی لیورپول مقابل آرسنال، کلوپ را از یک جهت خوشحال خواهد کرد. آنها علاوه بر صعود به دور چهارم جام حذفی، از تکرار بازی در هفته آینده اجتناب خواهند کرد.

این به این معنی است که آنها یک “تعطیلات زمستانی” تا حدودی طولانی‌تر خواهند داشت، اگرچه اولین مرحله به آن اهمیت می‌دهد. پس از بازی چهارشنبه، لیورپول به مدت 11 روز بازی نخواهد کرد.

با این حال فولام با یک چرخش سریعتر روبرو می شود زیرا آنها در ساعت 12:30 ظهر شنبه با رقیب چلسی روبرو می شوند. عادلانه است که ما آن را هنگامی که سایر تیم‌ها پس از بازی چهارشنبه آن بازی را برگزار می‌کنند برجسته کنیم.

کلهر تایید کرد

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 3 دسامبر 2023: دروازه بان لیورپول، کائویمهین کلهر در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و فولام اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در حالی که ما فقط می توانیم بقیه تیم را پیش بینی کنیم، البته با اطمینان، می توانیم تایید کنیم که کائویمهین کلهر در دروازه بازی خواهد کرد.

او تا به امروز در هر یک از سه بازی جام لیگ این فصل بازی کرده است و لیندرز روز سه شنبه به Liverpoolfc.com گفت: “کائویمه شماره 1 ما برای این رقابت است، بنابراین او فردا شروع خواهد کرد.

ما از یک برنامه دیوانه‌وار در دسامبر آمده‌ایم، بنابراین واقعاً باید ببینیم چه کسی آماده است، چه کسی می‌تواند برود و چه کسی برای رفتن آماده است. ما واقعا خوشحالیم که در ژانویه در نیمه نهایی بازی می کنیم، ما این را می خواستیم. بنابراین ما کامل وارد می شویم.»

بدون VAR

هیچ کمک داور ویدئویی برای هیچ یک از نیمه نهایی جام لیگ وجود نخواهد داشت.

در ابتدا قرار نبود اینطور باشد، اما با رسیدن میدلزبورو به این مرحله و عدم نصب فناوری در ریورساید، همه چیز را تغییر داد.

به نظر EFL برای عادلانه نگه داشتن شرایط، هیچ یک از بازی‌های نیمه نهایی از VAR استفاده نمی‌کنند، هرچند که برای فینال در ومبلی خواهد بود.

داور دیگری که دقیقاً در لیورپول دوستش ندارد!

منچستر، انگلیس - شنبه، 30 دسامبر 2023: داور دیوید کوت در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچسترسیتی و شفیلد یونایتد در ورزشگاه سیتی منچستر کارت زرد نشان داد.  من سیتی 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

دیوید کوت به عنوان داور مسابقه آنفیلد منصوب شد و تیموتی وود و وید اسمیت به عنوان دستیاران او حضور داشتند.

نام کوت برای هواداران لیورپول آشنا خواهد بود، زیرا او VAR بود که پس از توپ دستی آشکار مارتین اودگارد در جریان بازی قرمزها مقابل آرسنال در 23 دسامبر، موفق به دریافت پنالتی نشد.

داور چهارم آنفیلد تیم رابینسون خواهد بود.

مسابقه را با TIA دنبال کنید

لیورپول، انگلستان - دوشنبه، 1 ژانویه 2024: نمای کلی قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و نیوکاسل یونایتد در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول مقابل فولام به طور زنده در Sky Sports Football با شروع ساعت 20:00 (GMT) پخش می شود.

وبلاگ زنده روز مسابقه TIA از ساعت 7:15 بعدازظهر راه اندازی خواهد شد هنری جکسون وظیفه دارد شما را سرگرم و به روز نگه دارد.

بیا تو قرمزها

https://www.thisisanfield.com/2024/01/injuries-winter-breaks-var-10-key-things-to-know-ahead-of-liverpool-vs-fulham/ منبع: