مصدومیت والورده: آنها عمدا به ستاره رئال ضربه زدند (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در حالی که بازی تا دقیقه 78 با تساوی 1-1 در برنابئو بود، توانست سویا را 3-1 در برنابئو شکست دهد و حتی سویا با زدن گل تساوی این شانس را داشت که گل بعدی را به ثمر برساند. . در نهایت تعویض های کارلو آنچلوتی در کوارتر پایانی باعث شد تا رئال به سویا دو گل دیگر بزند. گل سوم رئال را فده والورده به زیبایی و با یک ضربه مهار نشدنی به ثمر رساند تا تعداد گل هایش در لالیگا را به عدد 6 برساند و جالب اینکه او بهترین گلزن رئال در این رقابت ها است.

فدریکو والورده شب گذشته در دیدار مقابل سویا در دقایق پایانی خود مصدوم شد و لنگان ورزشگاه را ترک کرد. خطای پاپو گومز روی او عمدی بود و قصد داشت به او آسیب برساند.

مصدومیت والورده: آنها عمدا به ستاره رئال ضربه زدند (عکس)

والورده در دقایق پایانی بازی مصدوم شد و دلیل مصدومیت او خطای عمدی پاپو گومز، هافبک آرژانتینی سویا بود. گومز عمدا و در حالی که والورده در خط میانی بود و دروازه سویا را تهدید نمی کرد، بی جهت با زانوی خود به ران پای والورده ضربه زد. گومز از داور کارت زرد گرفت، هرچند کارشناسان داوری آ اس و مارکا خطای گومس را مستحق دریافت کارت قرمز دانستند. پس از پایان بازی، والورده با بانداژ بزرگی روی ناحیه آسیب دیده خود و لنگیدن ورزشگاه را ترک کرد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، درباره وضعیت مصدومیت والورده گفته است که باید منتظر نظر نهایی تیم پزشکی این باشگاه بود. مینا بونینو، همسر والورده نیز در حساب توییتر خود نوشت که مصدومیت جدی به نظر نمی رسد، اما نمی تواند تایید کند که او به زودی به میادین بازخواهد گشت. به نظر می رسد والورده حداقل بازی روز سه شنبه مقابل لایپزیگ را از دست خواهد داد. اگر غیبت والورده ادامه پیدا کند، قطعا به ضرر رئال خواهد بود. مصدومیتی که با اشتباه غیرضروری و عجیب پاپو گومز رخ داد می تواند برای ستاره اروگوئه ای و رئال مادرید گران تمام شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1849678
نوامبر 01, 1401 در 2:50 ب.ظ
نمایش 3K |

0نقطه نظر

غیبت طولانی مدت از میادین؟