من به تازگی با بارسا ارتباط برقرار کردم: به پاری سن ژرمن نخواهم رفت


سرویس خبر شماره: 1863177
16 ژانویه 1401 @ 1:50 بعد از ظهر
4.9 هزار |

1نقطه نظر

عثمان دمبله:

خود دمبله در واکنش به این شایعات گفتپی اس جی؟ من به تازگی قراردادم را برای دو سال دیگر با بارسلونا تمدید کردم. همین چند ماه پیش اتفاق افتاد و چرا باید بارسا را ​​ترک کنم؟ من می خواهم بمانم زیرا ژاوی و سران باشگاه به من اعتماد دارند. من در بارسا راحت هستم و فوتبال را دوست دارم. خوشحالم که همه اینجا به من اعتماد دارند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

در هفته های اخیر شایعاتی در مورد قرارداد دمبله با پاری سن ژرمن برای فصل آینده شنیده می شود اما دمبله همه آنها را تکذیب کرده است. برخی منابع فرانسوی نوشته اند که پی اس جی قصد دارد تابستان آینده نیمار را بفروشد و بند فسخ 50 میلیون یورویی دمبله را برای جانشینی ستاره برزیلی 100 میلیون یورویی فعال کند.

1746674

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان گذشته قرارداد دمبله با بارسلونا به پایان رسید اما پس از فراز و نشیب های فراوان سرانجام قرارداد خود را برای دو سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد. اعتماد ژاوی به این بازیکن و نمایش های خوبش در نیم فصل. فصل گذشته لالیگا باعث شد تا مدیران بارسا به او فرصت دیگری بدهند و این ستاره فرانسوی نیز بسیار مشتاق بود تا خود را در نیوکمپ ثابت کند.
در آن زمان بسیاری از رسانه ها از پیشنهاد پاری سن ژرمن به این بازیکن خبر دادند اما او در نهایت تصمیم گرفت به حضور خود در بارسا ادامه دهد.

1788643

عثمان دمبله تمامی شایعات و گمانه زنی ها در مورد انتقالش به پاری سن ژرمن در تابستان آینده را تکذیب کرد.

من به تازگی با بارسا ارتباط برقرار کردم: به پاری سن ژرمن نخواهم رفت