اشتباه بود با این جسارت یک عمر به لوکادیا آمدم / این پرسپولیس قهرمان می شود / وقت مداحی یحیی است

وی افزود: پرسپولیس در این دیدار نیز مانند بازی قبلی مقابل گل گهر سیرجان بسیار خوب بود. در این دو مسابقه یحیی و تیمش کاری کردند که واقعا جای تقدیر دارد اما باید همین روند را ادامه دهیم. به خصوص در بازی حساس این هفته جام حذفی. تصور نکنید چون دو تیم لیگ برتری را با 7 گل شکست دادیم به راحتی مقابل یک تیم گمنام اصفهانی پیروز می شویم. چنین تیم هایی از استقلال و سپاهان خطرناک ترند.

کارشناس پرسپولیس کشورمان درباره عملکرد یحیی گل محمدی گفت: نتایج تیم پرسپولیس به گونه ای است که وقت تبریک به یحیی است و او واقعا خوب کار کرد اما من یک سوال دارم. تعویض دو سه دقیقه مانده به پایان بازی چه آسیبی به تیم می زند؟ اتفاقاً در چنین تعویض هایی بازیکنی را که به زمین آمده حذف می کنیم.

این یک اشتباه بود که با شجاعت یک عمر به لوکادیا آمد

وی تاکید کرد: نکته مهم دیگر درباره این بازیکن جوان این است که باید مراقب او باشید. پرسپولیس تیم بزرگی است و حواشی آن به همان اندازه مهم است. اگر از یک زندگی به درستی مراقبت نشود، می تواند خیلی سریع و مانند یک جرقه ناپدید شود.

یحیی و کمال شکست می خورند

رحیم یوسفی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت وگو با خبرورزشی درباره برد چند گله پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: واقعیت این است که در فوتبال نباید در برخی روزها استثنایی باشیم و در برخی روزها از حد واقعی خود پایین بیاییم. . برای تیمی که به دنبال قهرمانی است اصلا خوب نیست. درست است که 5 گل به نساجی زدیم اما اگر الان بگویم مشکل داشتیم می توانند از من انتقاد کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیاباته گفت: الان که دیابه می بیند پرسپولیس به این راحتی با جوان هایی مثل عمری گل می زند و در یک بازی 5 گل می زند، قطعا خودش می شود و سعی می کند بهتر باشد و بتواند با این جوان ها به پرسپولیس بپیوندد.

یوسفی درباره قهرمانی نیم فصل پرسپولیس گفت: وقتی تیمی قهرمان نیم فصل می شود یعنی قهرمانی کوچکی کسب کرده است. از فدراسیون می خواهم برای هدیه ای مثل توپ یا جایزه پایان نیم فصل تصمیم بگیرد و به قهرمان خود بدهد. چرا که رقابت در شرایط فعلی در مسابقات قهرمانی ایران آسان نیست اما می تواند مبنای قهرمانی امسال پرسپولیس باشد.

یوسفی درباره درخشش محمد عمری بازیکن 22 ساله پرسپولیس گفت: مهاجمی که بتواند از مقابل بازیکن مقابل دریبل بزند یعنی جسارت فوتبال بازی کردن را دارد. عمری بازیکن شجاعی است. شجاع است او به راحتی دریبل می زند. او به خودش مطمئن است و از خودش مطمئن است. چنین بازیکنانی در مقابل حریفی که بازی را می بندد باعث فروپاشی تیم می شود.

یوسفی یادآور شد: زمانی مهدی عبدی چوب دستی یحیی گل محمدی بود اما رفته رفته این بازیکن آنقدر بازی نداشت که کم کم افت کرد. اگر می خواهیم عمری در همین حالت بماند باید به او فرصت بازی بدهیم تا کم کم به بلوغ برسد و گل های بیشتری بزند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که عمری در بازی قبل به گهر سیرجان گل زد، گفتم وقتی چنین بازیکنانی دارید چه لزومی دارد به سراغ لوکادیا بروید. ما از ابتدا با استخدام او اشتباه کردیم. به شرطی که چنین بازیکنانی در چرخه بازی ها حضور داشته باشند.

وی افزود: گاهی مانند بازی فرانسه و آرژانتین، سرمربی تیم تشخیص می دهد که ترکیب بدی است یا بازیکنانش کارآمد نیستند، بنابراین حتی می تواند اعضای باتجربه تیم را بیاورد و تغییراتی ایجاد کند. اما وقتی تیم شما با 5 گل جلو است، می توانید 20 دقیقه قبل از پایان بازی بازیکنان را جابه جا کنید.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره سبک بازی پرسپولیس مقابل نساجی افزود: فوتبال پرسپولیس هم زیبا بود و هم به حریف فشار می آورد. در واقع پرسپولیس به این دلیل موفق شد که در تیم حریف بازی کرد. این سبک فوتبال امروزی در جهان است. در چنین شرایطی اقتدار عمل را از حریف می گیرید و به محض از دست دادن توپ می توانید در یک سوم زمین خود جمع کنید. این سبک باعث می شود که فوتبال خود را به حریف دیکته کنید.

بازیکن سابق سرخپوشان تهرانی با اشاره به شرایط خوب پرسپولیس در بازی اخیر گفت: وقتی تکنیک داری اما بدنت کارایی لازم را ندارد، نمی توانی از تکنیکت استفاده کنی. اگر پرسپولیس در این دو بازی مقابل گل گهر و نساجی عملکرد خوبی داشت، به خاطر شرایط بدنی خوب بازیکنانش است، اما تا زمانی که با نساجی 10 نفره روبرو شدند، فقط در زمین نساجی به میدان رفتند و بعد از اینکه طبیعی بود بازی کنند. به جلو حداقل فاصله بین گلهای افتاده آنها را کاهش دهید. اگر یحیی بتواند بدن بازیکنانش را در یک سطح نگه دارد، تیم تخت گاز جواز قهرمانی را کسب می کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

دیابت