چلسی خود را به خوبی در تباهی انزو نقاشی نمی کند – Talk Chelsea

روی کاستا همیشه می گفت: 120 میلیون یورو [clause] یا به هیچ وجه چلسی به صورت شفاهی بحث کرد که با بنفیکا پیشنهاد رسمی 85 میلیون یورو بود. هیچ معامله.

به نظر می رسد چلسی اول از همه با بنفیکا به صورت شفاهی موافقت کرد و سپس به آن مبلغ بازگشت و پیشنهاد کمتری داد. سخت است بدانید دقیقاً چه اتفاقی در این مورد افتاده است، با بسیاری از گزارش‌های متضاد در اطراف. بنابراین مقداری نمک در اینجا نیز مورد نیاز است، اما مطمئناً از نظر ما عالی به نظر نمی رسد.



https://www.talkchelsea.net/opinions/chelsea-not-painting-themselves-well-in-enzo-debacle/ منبع:

یک داستان همیشه دو طرف دارد و من مطمئن هستم که چلسی جنبه متفاوتی خواهد داشت. اما من شک دارم که هرگز آن طرف را بشنویم.

قرارداد انزو فرناندز همانطور که اوضاع پیش می رود، چلسی و بنفیکا پس از شکست مذاکرات، دیدار جدیدی را برنامه ریزی نکرده اند. #CFC

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 5 ژانویه 2023

چلسی امروز علناً توسط بنفیکا و بسیاری از رسانه‌ها که از قرارداد انزو فرناندز گزارش می‌دهند، شرمنده شده است، و صادقانه بگویم، اگر گزارش‌ها را باور کرد، می‌توانید دلیل آن را درک کنید.

“آنها بی احترامی می کنند، آنها بازیکن را دیوانه می کنند. آنها طوری رفتار کردند که می خواستند بند پرداخت کنند… سپس می خواهند مذاکره کنند.” pic.twitter.com/3zZ68AD5gQ

این امر منجر به واکنش های خشمگینانه در ملاء عام از سوی سرمربی بنفیکا شده است که می گوید چلسی در مذاکرات به آنها بی احترامی کرده است. او نکته ای دارد، اگر همه اینها درست باشد.