مهمان نوازی گرانبها از استقلال و پرسپولیس/ شما کمک می کنید حتی برای ریا!



نقش رسانه ها فقط انتقاد نیست. همین انتقاد برای رسیدن به هدفی بالاتر است. از عیب و زشتی ها انتقاد می کنیم چون دوست داریم فوتبال را در عالی ترین شرایط ببینیم. مردم باید بهترین خود باشند و فرهنگ زیبایی در جامعه نهادینه شود.

علاوه بر تنبیه – البته اگر بتوان انتقاد را نوعی تنبیه دانست – تشویق نیز وظیفه رسانه است. ما باید کارهای خوب را ببینیم و درباره آن بنویسیم تا دیگران به انجام آن تشویق شوند. در یک جامعه فقط خیر یا شر وجود ندارد، این دو در کنار هم هستند و وظیفه ما دیدن و ترویج خوبی ها و مبارزه با بدی ها است.

در فوتبالی که متاسفانه روز به روز بر حاشیه ها و زشتی ها افزوده می شود، هنوز رگه هایی از خوبی ها وجود دارد. هوادار پرسپولیس که در دیدار مقابل سپاهان در ورزشگاه حضور داشت به همراه همسر و دو فرزندش به تمرین پرسپولیس رفت و مورد استقبال ویرا و شاگردانش قرار گرفت.

پرسپولیس قبلاً یکسری از این کارها را انجام داده بود. کهنه‌سربازان و حامیان آن، به ویژه جانبازان یا کودکانی که از بیماری‌های خاصی رنج می‌برند، برای تمرین آمدند. بازیکنان این تیم نیز مسئولیت اجتماعی خود را بر عهده می گیرند و بارها شاهد حضور گرم آنها در بین این هواداران در فضای مجازی بوده ایم.

استقلال هم همین است. بانوی استقلالی حاضر در دربی و باشگاه استقلال که از او دعوت کرده بود را هنوز به یاد داریم. استقلال در این فصل بارها قبل از تمرین میزبان هنرمندان و پیشکسوتان بوده است و در تمرینات این تیم شاهد کودکان یا افرادی با بیماری خاص بوده ایم که مورد استقبال شاگردان خود قرار گرفته اند.

بچه های مدرسه ای در دورافتاده ترین نقطه کشور مهمان استقلال و پرسپولیس هستند و همه اینها یکی از زیبایی های فوتبال است. همان هایی که باید ببینیم و از آنها درس بگیریم تا ارتقا پیدا کنیم. البته سایر تیم های پرطرفدار ما مثل تراکتور و سپاهان هم این کارها را انجام می دهند.

این فقط یک نکته برای کسانی است که عادت دارند همه چیز را با عینک شکاک نگاه کنند. مدت ها بودند کسانی که به بزرگان انگ منافق می زدند و جلوی دوربین از کار مردم می گفتند. از طرفی کسانی بودند که می گفتند خوبی ها را ببین حتی اگر از روی ریا باشد!

بیشتر بدانید و ببینید:



سرویس داخلی اخبار فوتبال