پورموسوی: داور بازی با سپاهان می تواند شبهاتی ایجاد کند


سرویس خبر شماره: 2019306
16 مه 1403 ساعت 8:10 ب.ظ.
190

0نقطه نظر

اکرمی در شمال است.

سیروس پورموسوی معتقد است که انتخاب داوران مسابقات حساس لیگ باید با وسواس بیشتری انجام شود.

پورموسوی: داور بازی با سپاهان می تواند شبهاتی ایجاد کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: از میزبانی باشگاه سپاهان، ارائه تمرینات زمین بازی و هماهنگی نشست خبری تشکر می کنم. در برخی شهرها از ما برای شرکت در نشست خبری دعوت نکردند!

او درباره رویارویی با شاگردان خوزه مورایس گفت: دیدار با سپاهان یکی از بازی های مهم و حساس است. بیشتر برای ما که در انتهای جدول هستیم. با شناختی که از سپاهان داریم می دانیم بازی بسیار سختی خواهد بود. سپاهان در مقابل هواداران خودش یکی از قوی ترین تیم های ایران است. بازیکنان ما همیشه در مسابقات بزرگ افتخار می کردند. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از این دیدار بزرگ با امتیاز بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتراض سران این باشگاه به انتخاب علی اکرمی برای قضاوت دیدار مقابل سپاهان را ابراز کرد. باشگاه در سال های اخیر به قضاوت هایش اعتراض داشت که من در آن زمان در استقلال خوزستان حضور نداشتم. من معتقدم سازمان داوری باید به گونه ای باشد که شک و شبهه ایجاد نکند و کمیسیون داوری به لطف سازماندهی خوب داوران بتواند داور خود را کاملاً محرمانه نگه دارد. وقتی ذهنیت نسبت به داور وجود دارد، بهتر است این داور را برای این مسابقه انتخاب نکنید.

1943995

پورموسوی با تبریک به داوری بازی سپاهان – استقلال خوزستان گفت: اکرمی یکی از داوران خوب، باتجربه و نخبه فوتبال ایران است. سازماندهی داوری باید به گونه ای باشد که هیچکس قبل از مسابقه نزد داور نرود. این سوال ربطی به دیدار ما با سپاهان نداشت. من به اکرمی احترام می گذارم. با این حال او شمالی است و با توجه به اینکه هفته آینده بازی مقابل نساجی داریم شاید ذهنیتی به وجود بیاید. امیدوارم در قضاوت اکرمی شکی نباشد.

وی در خصوص اظهارات عبدالله ویسی مبنی بر اینکه نتایج برخی مسابقات می تواند تحت تاثیر اتفاقات خارج از زمین باشد، گفت: همه ما فکر می کنیم باید نظارت بیشتری وجود داشته باشد و اگر کسی نیاز به درمان دارد باید انجام شود. گاهی اوقات یا متوجه برخورد نمی شویم یا برخورد اتفاق نمی افتد. گفته می شود سرمربیان باید در نشست های خبری قبل از بازی حضور داشته باشند. این در حالی است که بسیاری از مربیان در این جلسات شرکت نمی کنند و نمی دانم تحریم هستند یا نه.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره غیبت تیمش برای دیدار با سپاهان گفت: همه بازیکنان را داریم.

مجله اخبار فوتبال داخلی