میلواکی باکس بابی پورتیس به دلیل مصدومیت زانو برای مدت نامعلومی کنار می رود

باکس امشب به مصاف دنور ناگتس می رود و طبق کتاب ورزشی کلرادو 10 امتیازی است. ناگتس یکی از تیم های داغ NBA بوده است، بنابراین این خط ممکن است بیش از حد به نفع باکس باشد.



https://sportslens.com/news/milwaukee-bucks-bobby-portis-out-indefinitely-with-knee-injury/ منبع:

بابی پورتیس، مرد بزرگ میلواکی باکس، به دلیل رگ به رگ شدن MCL سمت راست، از میلواکی باکس دور خواهد شد و برای مدت نامعلومی دور خواهد بود.

پورتیس در این فصل میانگین 14.1 امتیاز، 10.4 ریباند و 1.8 پاس منجر به گل را در 26.8 دقیقه کسب کرده است. باکس 30-17 و سوم در شرق است. آنها یک حمله دارند که از نظر کارایی در رتبه 23 لیگ قرار دارد و یک دفاع در رتبه سوم قرار دارد.

https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2022/02/06/16441250463210.jpg

بدون پورتیس، باکس احتمالاً زمانی که بروک لوپز روی نیمکت است بیشتر به آنتتوکومپو تکیه خواهد کرد. حضور میدلتون، که در این فصل تنها در 8 بازی حضور داشته است، باعث می شود که این موضوع قابل اجراتر به نظر برسد. همچنین می‌تواند فرصت‌های بیشتری برای ساندرو ماموکلاشویلی، مرد بزرگ ذخیره داشته باشد. این تیم یک مرد بزرگ کهنه کار سرژ ایباکا دارد، اما آنها او را به امید معامله با او نگه می دارند.

به گفته منابع ESPN، انتظار می رود بابی پورتیس، مهاجم میلواکی باکس، حداقل دو هفته را به دلیل پیچ خوردگی MCL در زانوی راست خود از دست بدهد. انتظار می رود که پورتیس در دو هفته مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد.

طبق کتاب‌های ورزشی ویسکانسین، میلواکی -260 برای بردن بخش خود است، بنابراین از دست دادن پورتیس برای مدتی ممکن است به شانس آنها آسیب نرساند. کلیولند کاوالیرز هستند. دومین مورد برای قهرمانی در بخش، بنابراین مصدومیت پورتیس می تواند کمی به شانس آنها کمک کند.

قبل از این خبر، باکس بالاخره سالم بود. در آن بازی پیستونز، جیانیس آنتتوکومپو از غیبت پنج بازی و کریس میدلتون از غیبت 18 بازی برگشتند. پورتیس و جوون کارتر تنها بازیکنانی هستند که در تمام 47 بازی میلواکی در این فصل بازی کرده اند.

— آدریان ویناروفسکی (@wojespn) 25 ژانویه 2023

https://behindthebuckpass.com/wp-content/uploads/getty-images/2017/07/1454649532.jpeg