نامه نگاری من با فدراسیون درباره مسابقه ویژه در آبادان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس کرمان در فاصله 6 هفته مانده به پایان لیگ برتر این فصل تمام تلاش خود را برای تکمیل تکلیف بقا کشیده است و به خوبی می داند که در این راه باید از موانع عبور کند. . آبادان.
دیدار دو تیم در این هفته از رقابت های لیگ برتر یکی از دیدارهای ویژه هفته محسوب می شود و به همین دلیل باشگاه مس کرمان برای توجه ویژه به این بازی مکاتبات خود را با فدراسیون فوتبال آغاز کرده است.
سایت باشگاه مس کرمان اعلام کرد که باشگاه انتظار زیادی از کمیته داوران در خصوص چیدمان داوران بازی نفت آبادان و مس کرمان دارد و امیدوار است بهترین داور برای کمترین اشتباه در این بازی انتخاب شود.
با توجه به اینکه هفته گذشته برای دیگر تیم مس در لیگ برتر، مس رفسنجان در دیدار مقابل پرسپولیس نیز اشتباهات عجیب داوری رخ داد، ظاهرا کمیته داوران تیم فوتبال کرمان نیز از عدم اشتباهات داوری در این بازی انتقاد کرده است. این بازی به ضرر مس کرمانی هم پررنگ شد و به همین دلیل انتخاب داور این بازی و دقت بالای او در این بازی برای کرمانی ها اهمیت زیادی پیدا کرد.
همچنین ظاهرا فدراسیون فوتبال ناظران ویژه ای را برای این بازی در نظر گرفته تا با توجه به حساسیت بالای بازی ها در هفته های اخیر، از حواشی احتمالی جلوگیری شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1898901
14 آوریل 1402 @ 9:20 ب.ظ
316

0نقطه نظر

مسی از فدراسیون خواست بهترین داور این بازی را انتخاب کند

نامه نگاری من با فدراسیون درباره مسابقه ویژه در آبادان!