ناپولی 5-1 یوونتوس: امشب در ناپولی همه مارادونا بودند

1791281
آلگری برای تغییر شرایط بازی دو تعویض انجام داد و لئاندرو پاردس و میوز کین را به جای مانوئل لوکاتلی و آرکادیوش میلیک به زمین فرستاد، اما باز هم این بازیکنان ناپولی بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 59، روی توپ و میدان را در اختیار داشت. یک خطا.عثیمان یک موقعیت دیگر از برمر داشت اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه یووه به بیرون رفت.
حملات ناپلی ها ادامه داشت و در دقیقه 65 عثیمان در نهایت گل دوم خود را در آن بازی به ثمر رساند. این بار کواراتسخلیا در نقش گلزن ظاهر شد و اوسیمن پاس دقیق خود را با ضربه سر به گل تبدیل کرد.
اما این گل از شدت حملات ناپولی کم نکرد و 7 دقیقه بعد این تیم گل پنجم را به ثمر رساند. روی یک حرکت از سمت راست بود که پاس جیووانی دی لورنزو به الیف الماس رسید و او با ضربه محکمی که به ساندرو در میانه میدان برخورد کرد گل پنجم را به ثمر رساند.
در دقایق باقی مانده تیم میزبان به تنهایی بازی را کنترل کرد و تلاش یوونتوس برای جبران گل های خورده بی نتیجه ماند و بازی با نتیجه 5 بر 1 به سود ناپولی به پایان رسید. ناپولی با این پیروزی با 47 امتیاز از 18 بازی در صدر جدول قرار دارد و میلان با یک بازی کمتر و 37 امتیاز دوم است. یوونتوس با میلان و یک بازی دیگر مساوی است و تیم سوم جدول است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

1791276
پس از آن گل باز هم ناپولی بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت، اما در دقیقه 21 دیگر چیزی برای یووه باقی نمانده بود که روی ضربه انفرادی آنخل دی ماریا گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه دیدنی ستاره آرژانتینی به تقاطع عمود برخورد کرد. تیرهای افقی دروازه ناپولی ضربه خورد.
بقیه بازی بیشتر در خط هافبک انجام شد و هر دو تیم در تلاش بودند تا ابتکار عمل را در اختیار بگیرند تا اینکه ناپولی در دقیقه 39 گل دوم را به ثمر رساند. روی یک پاس در عمق محوطه جریمه یووه بود که گلیسون برمر خطا کرد و توپ به اوسیمان رسید و کواراتسااخلیا با یک ضربه کناری دقیق پاس را به گل دوم ناپولی تبدیل کرد.


سرویس خبر شماره: 1864563
24 ژانویه 1401 در 01:10
8.5 هزار |

6نقطه نظر

ناپولی با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با نتیجه 5-1 یوونتوس را شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول سری آ تثبیت کند.

ناپولی 5-1 یوونتوس: امشب در ناپولی همه چیز درباره مارادونا بود

ناپولی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 54 عثیمان با عبور از ساندرو می توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند که ضربه او را شزنی مهار کرد.
تنها یک دقیقه بعد، ناپولی یک بار دیگر اختلاف را به دو گل رساند. روی یک کرنر بود که پاس کوارتسخلیا به امیر رحمانی رسید که با ضربه سر تماشایی توپ را به گوشه دروازه شزنی فرستاد.

به گزارش “ورش سه”، شاگردان لوسیانو اسپالتی که جدی ترین مدعی کسب اسکودتو در این فصل از رقابت های سری آ هستند، امشب موفق شدند با ارائه نمایشی ناقص یوونتوس را شکست دهند و فاصله خود را در بالای جدول کم کنند. تیم دوم با 10 امتیاز

هر دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه سپری شد.
سپس این تیم میزبان بود که ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 14 در اولین موقعیت جدی خود به گل رسید. روی ارسالی از سمت راست ماتئو پولیتانو بود که خویچا کواراتسااخلیا، ستاره گرجستانی ناپولی اولین ضربه را به ثمر رساند که توسط شزنی دفع شد، اما توپ برگشت توسط ویکتور عثیمان با ضربه سر به گل افتتاحیه تبدیل شد.

1791277
یوونتوس که چیزی برای از دست دادن نداشت، جلو رفت و به سرعت یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی تک به تک زیبا با آرکادیوش ملجیچ، دی ماریا صاحب موقعیت شد و این بار ضربه کناری او در گوشه دروازه ناپولی قرار گرفت.

1791278
در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم یوونتوس بود که صاحب توپ و میدان شد و در دقیقه دوم وقت تلف شده نیمه اول چیزی برای تساوی باقی نمانده بود، اما واکنش خوب الکس مرت باعث شد ناپولی نتواند بازی را باز کند. . امیر رحمانی گلزنی کرد و نیمه اول با برتری دو بر یک میزبان به پایان رسید.