ناگلزمن: این تیم می تواند سه گانه را کسب کند

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که تیمش پتانسیل کسب سه گانه در این فصل را دارد.

ناگلزمن: این تیم می تواند سه گانه را کسب کند

دلیخت کاری را انجام داد که از هر ده نفر یک نفر انجام می دهد
یکی از مهمترین صحنه های بازی را در دقایق پایانی نیمه اول دیدیم که ماتیاس دلیخت با یک تکل به موقع روی خطای مرگبار یان زومر توپ را از روی خط دروازه دفع کرد. ناگلزمن با تمجید از مدافع تیمش به خاطر سیو عالی گفت: ماتیس فقط می‌خواست دفاع کند، کارش شگفت‌انگیز بود، در همین حال، در چنین شرایطی از هر 10 مدافع در ژان 9 نفر می‌ایستادند و می‌گفتند کار تمام شده است. “

می توانیم به فینال لیگ قهرمانان برویم
سرمربی بایرن مونیخ در پاسخ به این سوال که تیمش تا کجا می تواند در لیگ قهرمانان اروپا پیش برود، گفت: “اگر کیفیت و انگیزه فعلی را حفظ کنیم و کمی روی ساختار خود کار کنیم، می توانیم تا این حد پیش برویم.” در فینال. بایرن مونیخ پتانسیل انجام این کار را داریم و ما این را به خوبی می دانیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ پس از شکست یک گل پاری سن ژرمن در بازی رفت، در بازی برگشت مقابل این تیم با برتری 2 بر صفر به برتری رسید تا صعود شیرینی را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رقم بزند. . یولیان ناگلزمن تاکید کرد که پیروزی در این دیدار حق تیمش بود و از جاه طلبی های بزرگ بایرن صحبت کرد.

1830241
ما توانستیم مسی و امباپه را حفظ کنیم
شاگردان ناگلزمن در این بازی موفق شدند کیلیان امباپه و لیونل مسی را خلع سلاح کنند. وی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار داشت پاریس در حمله خطرناکتر باشد، پاسخ داد: “بله، اما ما با برنامه ریزی و تدابیری که داشتیم توانستیم آنها را کنترل کنیم. این واقعیت که امباپه و مسی امشب نمایش چندانی نداشتند نشان می دهد که ما این کار را انجام دادیم. کار ما خوب است.”

ما ظرفیت انجام سه مورد را داریم
ناگل زمان در پاسخ به این مشکل گفت: آیا هواداران می توانند به سه گانه این فصل امیدوار باشند؟ می تواند هر حریفی را شکست دهد.”


سرویس خبر شماره: 1894747
18 مارس 1401 در 03:42
994

0نقطه نظر

کاری که دلیخت انجام داد شگفت انگیز بود

اوپامکانو موفق شد امباپه را غیرفعال کند
سرمربی بایرن با تمجید از عملکرد دیو اوپامکانو که امباپه را به خوبی مدیریت کرد، گفت: او جام جهانی فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و امشب توانست امباپه را غیرفعال کند. پیشرفت او در ماه های اخیر قابل توجه بوده است. اوپامکانو در حال حاضر در اوج فوتبال خود به سر می برد.

1830240



مجله اخبار فوتبال خارجی ما مستحق این پیروزی بودیم
او درباره برد 2-0 تیمش مقابل استارز پاریس در آلیانز آره نا گفت: در نیمه اول پسران کاری را که به آنها گفته شده بود انجام ندادند و فضای زیادی برای حریف گذاشتند. ایده اولیه حریف 6-7 بازیکن ما را به جلو هل دادند و از فضای ایجاد شده در پشت سر خود استفاده کردند اما اجازه ندادیم ضربه بزنیم.در نیمه دوم خیلی بهتر عمل کردیم.در آن نیمه خوب دفاع کردیم و خطرناک به نظر می رسیدیم. حمله کرد و در نهایت با شایستگی پیروز شدیم.”

1830239