نایب رئیس بارسا: مسی را برمی گردانیم

از زمانی که مسی در سال 2021 بارسا را ​​به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد، همیشه شایعاتی در مورد بازگشت او به بارسلونا شنیده می شد. با این حال، او پس از ترک پاری سن ژرمن در تابستان 2023 به بارسا بازنگشت و ترجیح داد به اینترمیامی و لیگ آمریکا بپیوندد.

با پایان یافتن فصل MLS، احتمال بازگشت مسی به صورت قرضی به بارسلونا دوباره مطرح شده است، به خصوص که اینتر میامی پس از پایان فصل عادی نتوانست به پلی آف MLS راه پیدا کند. اما با توجه به مشکلات مالی مداوم بارسلونا، این انتقال تقریبا غیرممکن تلقی می شود.

پس از بازگشایی نیوکمپ، رومئو مطمئن است که اسطوره بارسا حداقل شاید در مقابل هواداران بارسلونا مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. او در اسپورتیو گفت: “تنها چیزی که دوست دارم و مطمئناً روز و زمانی که برای او مناسب باشد فرا خواهد رسید، این است که بتوانم از او ادای احترام کنم. او شایسته آن است و ما واقعا مشتاقانه منتظر آن هستیم.” بقیه فقط حدس و گمان است، ما حتی در مورد آن صحبت نمی کنیم زیرا قبلاً بارها در مورد آن صحبت کرده ایم.

او همچنین درباره تمایل ژائو فلیکس برای پیوستن به باشگاه گفت: “او می خواست اینجا باشد، حقوقش را کاهش داد تا به باشگاه ما بپیوندد و هفته ای 400 هزار یورو دریافت می کند. این یک پیام قوی از سوی ژائو برای ما بود. “امیدوارم برنده شویم. در تابستان امسال برای او شغل پیدا نمی‌کنم.”

سرویس اخبار فوتبال خارجی