باشگاه پرسپولیس از فتح الله زاده شکایت کرد


سرویس خبر شماره: 1972091
20 اکتبر 1402 ساعت 10:30 ق.ظ.
5.3K امتیاز خبر|

19نقطه نظر

او افکار عمومی را علیه ما برانگیخت.

شکایت باشگاه پرسپولیس از فتح الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال.

باشگاه پرسپولیس از فتح الله زاده شکایت کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه پرسپولیس پس از حضور علی فتح الله زاده در شبکه خبر و اظهار نظر او درباره پرسپولیس از مدیرعامل سابق استقلال شکایت کرد.

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: با توجه به اظهارات کذب علی فتح الله زاده متهم به نشر اکاذیب، تهمت و افترا، از باشگاه پرسپولیس شکایت خواهند کرد. مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال شامگاه چهارشنبه با حضور در شبکه خبر و ارائه اطلاعات نادرست علیه باشگاه پرسپولیس و با بیان مطالب کذب به عنوان یک تحریک عمومی علیه پرسپولیس عمل کرد.

در حالی که رکن انضباطی فدراسیون فوتبال در تصمیم صادر شده که ما نیز مخالف آن هستیم به مواد دستورالعمل کنترل قراردادها اشاره می کند، علی فتح الله زاده با حضور در تلویزیون برای نشر اکاذیب، تهمت و تهمت به باشگاه پرسپولیس اقدام به القا کرد. آی تی. او این مشکل را داشت: پرسپولیس از این سقف عبور کرده بود.

وی همچنین در سخنان خود در تلویزیون ملی جامعه فوتبال را به قانون شکنی و تخلف از مقررات تشویق و ترغیب کرد که بسیار عجیب بود و انتظار می رود کمیته اخلاق به این موضوع رسیدگی کند.

در عین حال امیدواریم رسانه های مهم و تاثیرگذار مانند صدا و سیما، تریبون خود را در اختیار افراد ناآگاه و فاقد دانش و تخصص در موضوعات مورد بحث بزرگواران قرار ندهند، چرا که اظهارات غیر کارشناسانه و مغرضانه توسط این افراد هزینه های گزاف و پیامدهای منفی برای فوتبال در پی خواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس هم در کنار هوادارانش از رادیو گلایه و ناراحتی خود را اعلام می کند. در همین برنامه قرار شد در پی اتهامات وارده از سوی مهمان برنامه، پاسخ باشگاه پرسپولیس شنیده شود و مجری برنامه نیز تذکر لازم را به مهمان برنامه بدهد. که برای جلوگیری از ارائه اطلاعات نادرست به مردم، به ویژه اینکه پرونده در کمیسیون تجدید نظر باز شود.

در پایان اعلام می کنیم که پرونده نقل و انتقالات پرسپولیس به دلیل اعتراض این باشگاه به کمیته استیناف باز خواهد شد و انتشار اکاذیب و تهمت با ارائه اطلاعات نادرست علیه این باشگاه اقدامی عمدی علیه منافع باشگاه است. و طرفدارانش و تلاشی عمدی، فریب افکار عمومی تلقی می شود. بنابراین انتظار می رود؛ اشخاص حقیقی و حقوقی و رسانه های محترم باید در نظرات خود دقت لازم را داشته باشند.

مجله اخبار فوتبال داخلی