نظرات فابریزیو رومانو در مورد آینده ستاره منچستر سیتی کالوین فیلیپس

هافبک منچسترسیتی، کالوین فیلیپس، که در حال حاضر به صورت قرضی در وستهام یونایتد حضور دارد، در این فصل به سختی بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشته است. فابریزیو رومانو، کارشناس اخبار نقل و انتقالات، معتقد نیست که چکش ها آنچه را که تاکنون از فیلیپس دیده اند را پسندیده اند و از آنها حمایت کرده اند تا این فرصت را برای خرید دائمی هافبک انگلیسی در تابستان امسال به دست آورند.

کالوین فیلیپس فصل سختی 2023-24 را تحمل کرده است

منچسترسیتی 49 میلیون یورو (53.03 میلیون دلار) برای جذب فیلیپس از لیدز یونایتد در تابستان 2022 خرج کرد. انتظار می رفت این هافبک دفاعی با استعداد زیر نظر پپ گواردیولا به بازیکن ثابتی تبدیل شود، اما اینطور نشد. فیلیپس در اولین فصل خود در ورزشگاه اتحاد، تنها 290 دقیقه در 12 بازی لیگ برتر بازی کرد و نتوانست گلزنی کند یا پاس گل بدهد.

این بازیکن 28 ساله نیمه اول فصل 2023-2024 را در سیتی سپری کرد، اما کمبود دقایق او را مجبور کرد به صورت قرضی به وستهام یونایتد برود. با این حال، اوضاع در استادیوم لندن تغییر نکرده است و او تا کنون تنها 291 دقیقه در 7 بازی لیگ برتر زیر نظر دیوید مویس بازی کرده است.

نظرات فابریزیو رومانو در مورد آینده ستاره منچستر سیتی

طی چند هفته اخیر، فیلیپس با بازگشت به لیدز یونایتد و همچنین انتقال به فولام مرتبط بوده است. رومانو در ستون گزارش روزانه خود برای CaughtOffside ادعا کرد که این شایعات محتوای چندانی ندارند، زیرا هیچ یک از تیم ها در مورد اهداف تابستانی خود تصمیم نگرفته بودند.

روزنامه نگار ایتالیایی نوشت:

این ساده ترین فصل برای کالوین فیلیپس نبود که برای بازی در منچسترسیتی تلاش کرد و اکنون به صورت قرضی در وستهام موفق نشده است.

همانطور که اوضاع پیش می‌رود، من انتظار ندارم فیلیپس برای همیشه در وستهام بماند. فکر می کنم گزینه ها و راه حل های دیگری نیز وجود خواهد داشت. با این حال، از آن‌چه من می‌دانم، همه گزارش‌هایی که این بازیکن را با بازیکنانی مانند لیدز و فولام مرتبط می‌کند، واقعاً زودرس است، زیرا هیچ چیزی قطعی نشده است و هیچ چیز مشخصی نیست.

وی در پایان این موضوع افزود:

این یک نوع معامله برای آوریل یا مه نیست. تمرکز کامل لیدز روی بازار نیست، بلکه روی چمپیونشیپ است، زیرا آنها به دنبال صعود به لیگ برتر هستند

فیلیپس می بیند که قراردادش با منچسترسیتی در ژوئن 2028 به پایان می رسد. طبق گزارش Transfermarkt، این ملی پوش انگلیسی با 31 بازی در حال حاضر 28 میلیون یورو (30.31 میلیون دلار) ارزش دارد.

https://sportslens.com/news/manchester-city-transfer-news-fabrizio-romano-kalvin-phillips/ منبع: