رئال مادرید هم بمب دوم را منفجر می کند / اولاند – زوج امباپه در خط حمله کهکشانی ها؟

حتی اگر ورود کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان آینده قطعی به نظر برسد، اما نام بزرگ دیگری همیشه به این تیم نزدیک بوده و او کسی نیست جز ارلینگ هالند.

مدت هاست که اخبار مختلفی در مورد علاقه رئال به جذب هلند و علاقه این بازیکن برای پیوستن به مادرید منتشر می شود، هرچند حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید می تواند بر تصمیم مهاجم منچسترسیتی تاثیرگذار باشد.

به گزارش روزنامه AS، هلند قصد داشت در سال 2025، یعنی بعد از سه سال با دستور پپ گواردیولا، به تیم مادریدی بپیوندد. با این حال، هالند و تیم مشاورانش شک دارند که آیا رئال می‌تواند حقوق هم‌زمان امباپه و هالند را بدون نقض قوانین فیرپلی مالی یوفا تامین کند.

البته در این گزارش اشاره شده است که ستاره نروژی همچنان به فکر پیوستن به رئال مادرید است و در عین حال مدیر برنامه های او رافائلا پیمنتا نیز به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن با منچسترسیتی پس از سال 2025 است اما به شرطی که فسخ شود. بند باید در قراردادش قید شود که می تواند برای تیمی مثل رئال مادرید هزینه کند. هلند و پیمنتا می خواهند سرنوشت این بازیکن را در دست بگیرند اما بعید است سیتی حاضر به تمدید قرارداد این بازیکن و عدم افزایش مبلغ آزادسازی او شود.

تا اینجای کار، آینده هلند بستگی زیادی به آینده گواردیولا دارد. اگر این مربی تا قبل از سال 2025 قرارداد خود را با سیتی تمدید نکند، تصمیم هلند برای ماندن نیز تغییر خواهد کرد.

رئال مادرید وضعیت مالی خوبی دارد و حتی امکان خرید همزمان هلند و امباپه را دارد اما برای این کار باید تعدادی از بازیکنان خود را بفروشد تا دچار مشکل مالی نشوند.

بیشتر بخوانید: شیطنت های عجیب هلند در سیتی; از آهنگ معروف انریکه ایگلسیاس تا بونسای/باچا غول، انرژی به آسمان آبی منتقل می شود؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی