نظر: تصمیم بزرگ هجومی پوچتینو پیش از سیتی

یادم می‌آید آخرین باری که چلسی در پایان فصل گذشته در ورزشگاه اتحاد حضور داشت، در ورزشگاه اتحاد بودم.

سیتی در این روز قهرمان شد و جشن قهرمانی را در پایان مسابقه برگزار کرد که البته من مجبور شدم مخفیانه از آن دور شوم. اما این یک لحظه تلخ برای باشگاه و تیم بود، و اگرچه امیدی برای آینده وجود داشت، و البته هنوز هم وجود دارد، این لحظه سختی بود. سیتی از ما پیشی گرفت و ما مطلقاً چیزی نداشتیم. هواداران خارج از خانه چیزی نداشتند و ما در تمام بازی ها توسط هواداران سیتی شعار می دادند.

هر چند شنبه ممکن است متفاوت باشد، درست است؟ یک فصل بعد، یک سرمربی جدید، و مجموعه ای از بازیکنان جوان شده که به نظر می رسد اکنون تمام تلاش خود را برای اثبات یک نکته انجام می دهند؟ من فکر می‌کنم که نسبت به فصل گذشته در وضعیت بهتری قرار داریم، حتی اگر در این فصل نیز آشفتگی‌ها و بدبختی‌ها و تاریکی‌های زیادی وجود داشته باشد. دو بازی آخر شاید امیدی را که به این بازی نیاز داریم به ما بدهد، اما بیایید ببینیم.

همانطور که در دو هفته گذشته گفته ام، هیچ راهی وجود ندارد که من تحت تاثیر دو پیروزی اخیر قرار بگیرم، نه شانسی. من قبلاً بارها آنجا بوده ام تا دوباره ناامید و عصبانی شوم، بنابراین انتظاراتم را بسیار پایین نگه داشته ام، به خصوص رفتن به منچسترسیتی پپ گواردیولا!

ما مقابل استون ویلا خیلی خوب بازی کردیم و در نیمه دوم مقابل کریستال پالاس نسبتاً خوب بازی کردیم. اما دو بازی قبل از ویلا و نیمه اول مقابل پالاس، ما بدبخت بودیم. حافظه ام برایم مفید است و فکر می کنم به همین دلیل برای من شخصاً باید فعلاً خوش بینی ام را پایین نگه دارم. هر چند نشانه های خوب و مثبتی نیز وجود دارد، بنابراین هنوز امیدی وجود دارد.

سیتی فقط می توانست جک گریلیش را از دست بدهد که او در جریان پیروزی خارج از خانه در لیگ قهرمانان مقابل اف سی کپنهاگ، بازی که در آن برناردو سیلوا نیز جایگزین شد، مجبور شد او را از دست بدهد. جوسکو گواردیول نیز حدود دو هفته بازی را از دست خواهد داد.

در همین حال، چلسی، تیاگو سیلوا را پس از مصدومیت کشاله ران که او عصر دوشنبه در دیدار مقابل کریستال پالاس متحمل شد، ارزیابی خواهد کرد. Benoit Badiashile نیز با مشکل مشابه، حدود یک ماه فعالیت را از دست خواهد داد.

رومئو لاویا، ریس جیمز، رابرت سانچز در تمرینات جزئی، وسلی فوفانا، مارک کوکورلا و لسلی اوگوچوکو غایبان طولانی مدت هستند.

ما باید منتظر باشیم تا تاییدیه های نهایی مائوریسیو پوچتینو را در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه پس از ارزیابی ها و تست های آمادگی بدنی دیرهنگام برای بازیکنانی مانند سیلوا و مالو گوستو بشنویم. به گفته پوچتینو، سیلوا مصدوم شد، اما گوستو خسته بود.

ترکیب پوچتینو عمدتاً در حال حاضر به غیر از خط حمله، خودش را انتخاب می کند، و اینجاست که گافر باید بزرگترین تصمیم خود را برای سیتی بگیرد. فکر می‌کنم نونی مادوکه برای کریستوفر نکونکو کنار گذاشته می‌شود و نیکلاس جکسون ممکن است به بازی مرکزی بازگردد، بنابراین کول پالمر می‌تواند در نیمه سمت راست جایی که بیشترین تأثیر را دارد، برود. بقیه با در نظر گرفتن آسیب ها، خودش را انتخاب می کند.

Df86f98b 3071 4e72 Adde 4b42f756e502 552x527

این احتمالاً سخت‌ترین بازی لیگی است که می‌توانیم با آن روبرو شویم، خارج از خانه در سیتی. اما هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست و همانطور که در آخرین بازی خود مقابل آنها نشان دادیم، بیش از حد می توانیم پا به پا شویم. بنابراین اگر آن را در نظر بگیریم، شتاب دو بازی اخیرمان، اعتماد به نفسی که ایجاد شده است، در کنار روحیه تیمی عالی و اتحادی که نشان داده‌ایم، هر چیزی ممکن است.

همانطور که همه ما دیده ایم، بازی هایی مانند این می تواند گاهی اوقات برای تیم چلسی مناسب باشد. ما در برابر یک بلوک پایین مبارزه می کنیم، بنابراین حداقل ممکن است از نظر تهاجمی بازتر باشد. اما طرف دیگر آن این است که ما در برخی مواقع برای بازی در برابر یک پرس بالا تلاش می کنیم و همچنین، همانطور که یک بازی باز ممکن است در حمله ما کمک کند، برای دفاع ما برعکس عمل می کند. نگرانی من دوباره این است که اگر خیلی تحت فشار باشیم، توپ را زیاد از دست می دهیم و برای سیتی حملات آماده می کنیم، و اگر جایگزین را انجام دهیم و طولانی باشیم، نقطه کانونی برای هدف گیری وجود ندارد.

این بسیار مهم است که انزو فرناندز به مویزس کایسدو نزدیک بماند، به خصوص زمانی که ما از عقب بازی می کنیم. در صورت رفتن دیگری، مدافعان کامل باید از نظر چسبیدن یکی همگام باشند. و مدافعان ما باید خیلی روشن باشند و از دویدن و ضدحملات کاملاً آگاه باشند.

اگر هر بازیکنی در بازی خود باشد، می توانیم هر تیمی را در روزمان شکست دهیم. اما اگر در بازی خود نباشیم و تاکتیک‌ها از سوی مائوریسیو پوچتینو درست نباشد، همانطور که دیدیم، دوباره در معرض خطر یک فروتنی واقعی و خجالت قرار می‌گیریم.

بیایید امیدوار باشیم که آنها مانند ویلا ظاهر شوند، و امیدواریم سیتی بازی وحشتناک مشابهی مانند ویا در آن روز داشته باشد!

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/pochettinos-big-attacking-decision-ahead-of-city-preview/ منبع: