نه بزرگ به PSG: پیشنهاد شما مورد توجه قرار نخواهد گرفت!


سرویس خبر شماره: 2002606
27 فوریه 1402 در 4:04 ب.ظ.
1000 امتیاز خبر|

1نقطه نظر

با وجود علاقه شدید پاری سن ژرمن به گاوی، او در بارسلونا باقی خواهد ماند.

نه بزرگ به PSG: پیشنهاد شما مورد توجه قرار نخواهد گرفت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اعلام خبر جدایی نهایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن، شایعات نقل و انتقالات در اطراف این باشگاه فرانسوی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

به گزارش اکیپ، یکی از بازیکنانی که پاریسی ها به دنبال آن هستند گاوی است، ستاره بلوگرانا، بازیکنی که مورد علاقه لوئیز انریکه است و تابستان گذشته از او به عنوان تقویت کننده احتمالی تیم فرانسه یاد می شد.

با این خبر مردم بارسلونا نگران جدایی گاوی شدند. این بازیکن جوان اسپانیایی یکی از ارکان خط هافبک بارسلونا بوده و از دست دادن او می تواند ضربه بزرگی برای آبی ها باشد.

با این حال، به نقل از اسپورت، نه گاوی و نه اطرافیانش نه تنها چیزی از علاقه پاری سن ژرمن نمی دانند، بلکه متقاعد شده اند که او در بارسا خواهد ماند. حتی اگر پیشنهادی از پاری سن ژرمن به گاوی برسد، آن را تایید نمی کند و به همه پیشنهادات نه می گوید. تنها هدف او کمک به باشگاه در پروژه ورزشی بعدی اش است.

در حال حاضر، گاوی در حال ریکاوری است و هدف او این است که پیش فصل را به خوبی با بارسا شروع کند و به تیم بازگردد. او امیدوار است که در سال آینده و قبل از شروع آخرین سال قراردادش، صحبت در مورد تمدید دیگری را آغاز کند.

1991557

مجله اخبار فوتبال خارجی