نویل مدعی شد که تقابل با تاتنهام برای آرسنال یک شکست یا شکست است

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، به آرسنال توصیه کرده است که برای دربی شمال لندن مقابل تاتنهام هاتسپر آماده باشد. نویل معتقد است که نتیجه این بازی می تواند تاثیرات زیادی در شکار آنها برای قهرمانی در لیگ برتر داشته باشد.

آرسنال سه شنبه شب (23 آوریل) در دیدار روز سی و چهارم لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه 5-0 بر رقیب لندنی چلسی پیروز شود. این پیروزی به توپچی ها اجازه داد تا صدر جدول رده بندی لیگ را به خود اختصاص دهند. با این حال، منچسترسیتی که با یک امتیاز عقب‌تر در رده دوم قرار دارد، می‌تواند با پیروزی در بازی‌های خود، آن‌ها را از قدرت خلع کند.

گری نویل می گوید آرسنال باید در تاتنهام “حمام خون” را انجام دهد

در حالی که سیتی داغ است، آرسنال روز یکشنبه (28 آوریل) به ورزشگاه تاتنهام هاتسپر برای دربی معروف شمال لندن خواهد رفت و نویل معتقد است که چیزهای زیادی بر روی این کلاسیک انگلیسی سوار می شوند. قبل از بحث در مورد جدال با اسپرز، او آرسنال را به خاطر عملکردشان مقابل چلسی تحسین کرد.

او با گفتن (از طریق Sky Sports) شروع کرد:

آرسنال مقابل چلسی بسیار خوب بود. عالی، در واقع.

من واقعاً تحت تأثیر چلسی مقابل منچسترسیتی در آخر هفته در نیمه نهایی جام حذفی قرار گرفتم. آنها واقعاً در ومبلی خوب بودند و چیزهای زیادی برای آویزان کردن کلاه و ساختن روی آن وجود داشت. مائوریسیو پوچتینو بیرون آمد و گفت، و بهتر از این نمی‌توانست بگوید، وقتی آنها بد هستند، در رالی بد هستند، اما همچنین، آرسنال واقعاً خوب بود. آنها به خوبی پیروز شدند و در برابر یک تیم ضعیف و ضعیف چلسی به شکلی غالب بازی کردند، اما تیم میکل آرتتا کار خود را انجام داد.

نویل با توجه به دربی اضافه کرد:

اما اکنون، لحظه بزرگ آرسنال در این فصل همین بازی یکشنبه است.

این یکی در آخر هفته سواری زیادی دارد. من چند سال پیش آنجا بودم، زمانی که نبرد برای لیگ قهرمانان اروپا رخ داد و تاتنهام آرسنال را شکست داد. توپچی ها از عهده آن برنیامدند. با این حال، آرسنالی که یکشنبه به آنجا می رود، بسیار متفاوت است. آنها اکنون قوی و مقاوم هستند، اما این یک آزمون خواهد بود، درست مانند لیورپول در اورتون.

وی در پایان گفت:

آرسنال نمی تواند یکشنبه شوکه شود. در 15 تا 20 دقیقه اول به طور بالقوه مانند یک حمام خون خواهد بود. هواداران تاتنهام نمی خواهند آرسنال قهرمان لیگ شود. تاتنهام نه فقط برای متوقف کردن آرسنال، بلکه برای غرور، پیروزی در دربی شمال لندن و گرفتن هر چه بیشتر امتیاز می‌خواهد.

آرسنال و اسپرز در ماه سپتامبر در ورزشگاه امارات به تساوی 2-2 دست یافتند. با این حال، در دربی قبلی در تاتنهام، توپچی ها با برتری 2-0 به برتری رسیدند.

https://sportslens.com/news/big-moment-of-the-season-is-this-game-gary-neville-claims-north-london-derby-is-a-pivotal-game-for-title-aspirants-arsenal/ منبع: