نکات جالب در مورد بازیکنی که قاتل رئال مادرید شد; او مسی را دوست دارد! / لئو برای آرژانتینی ها خداست

این ستاره آرژانتینی که امیدوار است با درخشش مقابل رئال بتواند نظر بزرگ ترین باشگاه ها را به خود جلب کند، علاوه بر ابراز علاقه به مسی، به احساسات خود گفت: “وقتی اوضاع در زمین خوب پیش می رود، همه چیز خوب است. خوب است. شما باید بدانید چگونه انرژی منفی را مدیریت کنید و انرژی مثبت تولید کنید.”

کاستیانوس ضمن تبریک به سرمربی تیمش گفت: کیرونا یک خانواده است و این موضوع در زمین هم منعکس می شود. هیچ‌کس اینجا زیباتر از دیگران نیست… اما امروز باید به پیام‌های کسانی که در طول پیشرفتم در کنارم بوده‌اند پاسخ دهم.» او بر خوشحالی بعد از گلش تاکید کرد: خوشحالی بعد از گلم معنای خاصی ندارد، من آن را در اروگوئه با هم تیمی هایم شروع کردم و جزو برنامه هایم شد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

این هفته خیرونا شوک بزرگی به رئال مادرید وارد لالیگا کرد و با نتیجه قاطع 4-2 کهکشانی ها را شکست داد. ستاره این مسابقه کسی جز تاتی کاستیانوس نبود. کاستیانوس 4 گل خیرونا را در دروازه مادرید به ثمر رساند تا خودنمایی کند و کیفیت بازی خود را به نمایش بگذارد.این ستاره آرژانتینی سرمست از این درخشش و این پیروزی آرزو داشت مسی گل هایش را می دید. او گفت: من همیشه بارسا را ​​بیشتر از رئال مادرید به خاطر مسی دوست داشتم. او الگوی من است.” او تاکید کرد: “نمی دانم لئو بازی سه شنبه را دید یا نه.” ما در مورد بهترین بازیکن جهان صحبت می کنیم. او برای ما آرژانتینی ها خداست. او در جام جهانی کاری کرد. که مرا به گریه انداخت.» خودش را در تیم ملی در کنار مسی می بیند؟

حضور در تیم ملی در کنار لئو برای من یک رویا خواهد بود، اما باید قدم به قدم آن را پیش ببریم. می دانم که کار سختی است، اما هیچکس نمی تواند این رویا را از من بگیرد.» مسی بهتر از مارادونا است؟ بسیاری از مردم تعجب می کنند که مسی یا مارادونا بهتر هستند. لازم نیست آنها را مقایسه کنید، باید از بازی آنها لذت ببرید.امروز من باید از بازی مسی لذت ببرم. او الگوی من است.”