یحیی برای قهرمانی ژست گرفت (تصویر)

یحیی همچنین با چالش مواجه خواهد شد تا حداقل یکی از بازیکنان کلیدی خود را برای بازی گل به میدان بفرستد. با توجه به آمادگی شیخ دیاباته و سیامک نعمتی، باید دید این بار چه کسانی از لیست خارج خواهند شد.

1857558
ژست معروف سرمربی پرسپولیس که همیشه در تمرین و کنار زمین داشت و سعی می کرد از این طریق تمرکز خود را حفظ کند.


سرویس خبر شماره: 1923579
6 اردیبهشت 1402 ساعت 23:37 |
21.9 هزار |

26نقطه نظر

به امید رکورد 10 برد متوالی

نکته جالب این است که یحیی در 4 بازی اخیر پیروز شده و حالا در صورت پیروزی در بازی های باقیمانده، این فرصت را خواهد داشت تا اولین سرمربی فصل 10 برد متوالی شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی پرسپولیس تمرینات تیمش برای دیدار حساس گل گهر را شخصا هدایت کرد.

یحیی برای قهرمانی ژست گرفت (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی پس از یک روز تعطیل زودتر از بازیکنان تیم در ورزشگاه کاظمی حاضر شد تا برای تمرین برنامه ریزی کند و برای شروع تمرین آماده شود. او تمرین امروز را هدایت کرد تا قبل از دیدار با گل گهر سه تمرین دیگر داشته باشد و یکشنبه به مصاف گل گهر خواهد رفت.

جالب اینجاست که اگر پرسپولیس در 6 بازی آخر فصل پیروز شود، مثل برونکو به دو قهرمانی می رسد و مثل او 3 قهرمانی لیگ و یک جام حذفی را تجربه می کند، اما جالب اینجاست که یحیی بود. سرمربی پرسپولیس با یک فصل کمتر از برونکو موفق به ثبت این رکورد شد.

نکته جالب اینکه گل محمدی هیچ گاه مغلوب گلگهر نشد و حالا دو دیدار حساس مقابل این تیم سیرجانی از فاصله کمی برگزار می کند. تیمی که اخیراً از انتصاب یحیی به عنوان سرمربی فصل آینده خبر داده بود اما گل محمدی در آستانه بازی با استقلال این شایعات را تکذیب کرد و گفت در این فصل با انرژی بیشتری به پرسپولیس می آید و می خواهد با این تیم موفق شود.