نکونام: ادامه قهرمانی بعد از جام جهانی

جواد نکونام در نشست خبری پیش از این دیدار صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: ابتدا از هواداران تیم نساجی و هواداران خوب آنها صحبت کنم که سال خوبی را در اینجا سپری کردم. هم در دسته اول و هم در دسته اول. ما توانستیم سال بسیار خوبی را با هم سپری کنیم. من از این موقعیت راضی هستم و دلم برای آنها تنگ شده است. فکر می کردم امسال بازی ها را تماشاگران ببینم و هواداران خوب و خونگرم نساجی را ببینم. دوست داشتم این مسابقه با حضور آنها برگزار شود و امیدوار بودم بعد از چند سال دوباره شاهد حضور هواداران خوب نساجی باشم که متاسفانه نشد.

سرمربی فولاد معتقد است کار نساجی حضور در لیگ برتر است و از بازگشت به قائم شهر خوشحال است.

نکونام: ادامه قهرمانی بعد از جام جهانی

وی ادامه داد: حرف من این است که وقتی بدون هوادار بازی می کنیم، بازیکنان گلزن ما خوشحال و خوشحال نیستند. وقتی همه ورزشگاه ها تعطیل است، فکر می کنم باید مسابقات قهرمانی را تعطیل کنیم و مسابقات را بعد از جام جهانی به تعویق بیندازیم. این زمان را در اختیار تیم ملی و سرمربی اش بگذاریم تا بهتر برای جام جهانی آماده شوند.


سرویس خبر شماره: 1849060
اکتبر 27, 1401 @ 9:55 ب.ظ
1.4K |

0نقطه نظر

نساجی تیم خوب و قابل احترامی است

نکونام در پایان درباره بازی فردا گفت: می دانیم مقابل یک تیم خوب و آبرومند نساجی بازی می کنیم. خوشحالم که آنها در لیگ برتر هستند و واقعاً به اینجا تعلق دارند. تیم خوب، با کیفیت و تاکتیکی است. بازی فردا قطعا برای هر دو تیم سخت خواهد بود. ما با تمام وجود بازی خواهیم کرد. امیدوارم بازی خوبی با نتیجه باشد. امیدوارم با تمرکز زیاد سه امتیاز بازی را بگیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های فوتبال فولاد و نساجی فردا در دیداری از هفته دهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سرمربی خوزستانی معتقد است برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگر هیچ لذتی ندارد و بهتر است مسابقات بعد از جام جهانی برگزار شود.

سرمربی فولاد با پیشنهاد برگزاری مسابقات قهرمانی بعد از جام جهانی گفت: مسابقات قهرمانی را بعد از جام جهانی با حضور تماشاگران برگزار کنیم. حالا هیچ کس فوتبال را دوست ندارد. هیچ خوشبختی وجود ندارد و هیچ لطفی وجود ندارد. امیدوارم زودتر برای فوتبال کشورمان این اتفاق بیفتد.