سرقت در خانه ستاره میلانی: دزدها مشغولند!

همین چند روز پیش گزارش شد که دزدان به خانه آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس وارد شده اند. امروز از ایتالیا خبر رسید تئو هرناندز ستاره میلان این بار هدف سرقت قرار گرفته است.

بررسی های اولیه پلیس حاکی از آن است که سارقان حرفه ای بوده و از قبل نقشه سرقت را با دقت طراحی و برنامه ریزی کرده اند. آنها بیرون از خانه منتظر می مانند تا تئو از خانه خارج شود و سپس از حصار حریم خصوصی بالا می روند تا وارد حیاط شده و به ورودی خانه برسند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این دفترچه خاطرات می گوید که دزدان پس از ورود به خانه، همسر هرناندز را مجبور کردند تا گاوصندوق را برای آنها باز کند. اگرچه در این گزارش به مبلغ دقیق سرقت شده از خانه ستاره میلان اشاره ای نشده است، اما گفته می شود حداقل چند هزار یورو در گاوصندوق بوده است.

چند روز پس از سرقت از خانه آنخل دی ماریا در ایتالیا، سارقان این بار خانه تئو هرناندز، ستاره میلان را هدف قرار دادند.

سرقت در خانه ستاره میلانی: دزدها مشغولند!

آنچه این خبر را سردرگم می کند، حضور همسر و فرزند خردسال هرناندز در خانه هنگام ورود سارقان است. روزنامه ایتالیایی Repubblica مدعی شده است که گروهی از سارقان شب گذشته زمانی که ستاره میلان شخصاً در خانه حضور نداشت به اقامتگاه وی در میلان حمله کردند. اما همسرش، زوئی کریستوفولی، و پسر 6 ساله‌شان در آن زمان در خانه بودند.


سرویس خبر شماره: 1849062
27 اکتبر 1401 @ 22:11 |
3.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خوشبختانه طبق گزارش پلیس میلان هیچ آسیب جسمی به خانواده هرناندز وارد نشده است اما شکی نیست که همسر و فرزند خردسال تئو دچار شوک روحی بزرگی شده اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدتی است که سرقت از منازل فوتبالیست ها در اروپا به یک امر رایج تبدیل شده است و هر چند روز یک بار شاهد هدف قرار گرفتن یکی از فوتبالیست های معروف اروپا هستیم.