نکو می خواهد ستاره استقلال سرحال باشد (عکس)


سرویس خبر شماره: 2019048
16 مه 1403 ساعت 2:40 ق.ظ.
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

جلالی، مرد تاثیرگذار این روزهای آبی ها:

جواد نکونام در تمرین استقلال تصویر جالبی در کنار ابوالفضل جلالی خلق کرد.

نکو می خواهد ستاره استقلال سرحال باشد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابوالفضل جلالی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در هفته های اخیر بوده و با فرم ایده آل خود و تاثیرگذاری بر روی اهداف این تیم، نقش ویژه ای در بردهای اخیر و حفظ رهبری داشته است. .

جلالی در 5 بازی اخیر 4 پاس گل ارسال کرد و به لطف حضور همیشگی در حملات و خطاهای کمش در خط دفاعی، توانست در سمت چپ این تیم خیال نکونام را راحت کند و نکونام از توانایی های این بازیکن در خط دفاعی استفاده کرد. تیم تاکتیکی

در تمرین استقلال ابوالفضل جلالی با انگیزه خاصی ظاهر شده بود و سخت کوش، جسور و به عنوان یک رقابت جدی تمرین کرده بود و این مشکل در بقیه بازیکنان استقلال نیز مشاهده شد که باعث جدیت خاصی در تمرینات تاکتیکی شد. روند این تیم شد و نکونام با شاگردانش تمرین می کردند و در یک صحنه ابوالفضل جلالی روی زمین افتاده بود و نکونام با بلندکردن این بازیکن صحنه جالبی را رقم زد.

2018059

به گزارش نکونام، جواد نکونام با حمایت از بازیکنانش محبوبیت خاصی در بین بازیکنان این تیم پیدا کرد و با تصویر ثبت شده در تمرین این تیم استعاره جالبی از استقلال و نیاز نکونام به این پای مانده از استقلال در هفته های گذشته بود. سیستم 2 5-3 که به میدان می رود برای شکل گیری روند تهاجمی خود به بازیکنان آماده و تازه نیاز دارد و حردانی و جلالی را در استقلال آماده کرده است، خوشبختانه در چند هفته اخیر دو بازیکن کلیدی از تیم او در آنها در بهترین فرم هستند.

جلالی با 9 پاس گل بهترین بازیکن لیگ را در اختیار دارد و در دیدار مقابل ذوب آهن به دنبال دو برابر شدن پاس گل خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی