قطری های عصبانی در دو ماه ۱۱ کیلو وزن کم کردند!


سرویس خبر شماره: 2019069
16 مه 1403 ساعت 2:50 ق.ظ.
5.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

مهاجم تیم ملی الجزایر از اتفاقات خاصی که تجربه کرده صحبت کرد.

قطری های عصبانی در دو ماه ۱۱ کیلو وزن کم کردند!

به گزارش اسپورت سه، یوسف بلعیلی بازیکن الجزایری در گفتگو با یکی از رسانه های الجزایری در مورد وضعیت خود در یک سال گذشته صحبت کرد.
این بازیکن الجزایری قبل از جام جهانی 2022 قطر در تیم قطر حضور داشت اما در جام عرب به میزبانی قطر به این تیم گل زد و انابیس را از این مسابقات حذف کرد. این سوال با واکنش شدید مسئولان قطری باشگاه قطر همراه شد که ابتدا او را از این تیم کنار گذاشتند و در نهایت تصمیم به اخراجش گرفتند.

پس از آن این بازیکن در زمان گلزنی در لیگ ستارگان قطر دچار افت جدی شد اما تیم ملی الجزایر این بازیکن را از تیم خود حذف نکرد.

او در سن 32 سالگی برای مولودیه الجزایر بازی می کند و در این فصل در 21 بازی موفق به زدن 14 گل و 13 پاس گل شد.

جمال بلماضی، سرمربی سابق تیم ملی الجزایر که 7 سال با این تیم کار کرد و نسل فوق العاده ای در فوتبال آفریقا خلق کرد، به عنوان مربی باتجربه از شاگردش خواست وزن خود را کاهش دهد و با رژیم غذایی و برنامه بدنی. یوسف بلاییلی توانست در عرض دو ماه ۱۱ کیلو وزن کم کند.

اگرچه او اکنون به عنوان بهترین بازیکن مسابقات قهرمانی الجزایر شناخته می شود و در آخرین دیدارهای تیم ملی الجزایر با هدایت بلمادزی فرم خوبی از خود به نمایش گذاشته است، اما جایی در برنامه های تاکتیکی ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی جدید تیم ملی الجزایر ندارد. سوئیس اما قول بازگشت به این تیم را داد.

مجله اخبار فوتبال خارجی