نیم فصل مسیو گل معروف و کم شناخته شده!


سرویس خبر شماره: 2016228
2 مه 1403 در 11:07 ب.ظ.
3.7 هزار |

0نقطه نظر

مغانلو و سلیمانی شش گله شدند.

محمدرضا سلیمانی ششمین گل خود را در نیم فصل دوم به ثمر رساند.

نیم فصل مسیو گل معروف و کم شناخته شده!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های ملوان و سپاهان تقابل دو گلزن این دو تیم محمدرضا سلیمانی و شهریار مغانلو بود. جالب اینجاست که هر سه گل این بازی توسط این دو بازیکن به ثمر رسید و آنها توانستند نقش خود را در خط حمله تیمشان ایفا کنند.

در نیمه اول محمدرضا سلیمانی روی پاس رضا جعفری موفق شد دروازه تیمش را باز کند و تا اواسط نیمه دوم زننده گل برتری تیمش بود. جالب اینجاست که او در نیم فصل فقط یک گل به ثمر رساند اما حالا در نیم فصل دوم عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته است.

سلیمانی در نیم فصل دوم مقابل استقلال و سپاهان به عنوان دو تیم رقیب گلزنی کرد و درهای نساجی، گلغر، فولاد و صنعت نفت را هم باز کرد تا با 6 گل آقای گل نیم فصل دوم شوند.

2013536

جالب اینجاست که شهریار مقانلو نیز در نیم فصل دوم با دو گل 6 گل به ثمر رساند تا این دو بازیکن در جدول گلزنان دوره برگشت در کنار هم قرار بگیرند، البته مهاجم سپاهان 8 گل زده است. گل های نیم فصل اول

با این حال سلیمانی که در ابتدای نیم فصل از محرومیت خود نجات پیدا کرد، نقش اول را در نتایج ملوان داشت و حالا امیدوار است در دیدارهای پیش رو آمار خود را دو برابر کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی