واکنش روانخواه به شایعه استقلال/ سرمربی جوان پیشنهاد را تایید کرد



در روزهای اخیر برخی رسانه ها از انتصاب علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال به امیدرضا روانخواه برای هدایت آکادمی این باشگاه خبر دادند. در همین رابطه گفته شد خطیر درخواست حضور سرمربی فعلی پارس جنوبی جم در باشگاه استقلال را داشته که این سوال واکنش های مختلفی را در پی داشت.

امروز پس از دیدار پارس جنوبی و سایپا در لیگ یک این سوال از روانخواه پرسیده شد. سرمربی پارس جنوبی جم ضمن تایید این پیشنهاد از سوی مدیریت آکادمی استقلال به خبرنگاران گفت: نه تنها استقلال، پیشنهادهای دیگری هم دارد. من بازیکن استقلال بودم و قبلا به عنوان رسمی در آکادمی کار می کردم. از زمانی که مربیگری می کنم، بخشی از کار من توجه به بچه های با استعداد بوده است.»

وی ادامه داد: ممکن است با من صحبت هایی شده باشد اما من با پارس جنوبی قرارداد دارم و نمی توانم به تنهایی تصمیم بگیرم، من تیمم را دوست دارم و به اینجا نیامده ام که فقط برای بازیکنانم عشق بورزم و عرق کنم. ، همکارانم و رختکن من.

روانخواه در این بخش افزود: «مطمئناً قصد رفتن ندارم. اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم بمانم. حداقل تا زمانی که قرارداد دارم، دوست دارم کارم را اینجا (پارس جم) انجام دهم.»

بیشتر بخوانید: جزئیات واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج پرسیک



سرویس داخلی اخبار فوتبال