هانسی فلیک: بابت حذف ایتالیا متاسفم

هانسی فلیک گفت: “باید اعتراف کنم که توماس توخل روی نیمکت چلسی خیلی خوب بازی کرده است. کای هاورتز اخیراً بازی های زیادی برای چلسی انجام داده و البته بازی بسیار خوبی هم انجام داده است. تیمو ورنر نیز مدت زیادی است که مصدوم شده است.” و او باید همچنان به فرم ایده آل خود برسد، همه این کار را کرده اند، همه بازیکنان به دنبال درخشش و نشان دادن خود در تمرینات و مسابقات هستند.

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، خروج ایتالیا را بخشی از واقعیتی است که در زمین فوتبال در حال رخ دادن است.

وضعیت آنتونی رودیگر؟ خوشحالم که چنین بازیکنی در تیممان دارم. رودیگر سریع ترین بازیکن لیگ برتر است و داشتن چنین بازیکنی همیشه باعث افتخار است. نیازی به گفتن کیفیت رودیگر به عنوان یک مدافع نیست. نکته مهم این است که او به پیشرفت خود ادامه می دهد و به تیم کمک می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ناکامی تیم ملی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی؟ بازی دیروز نشان داد که فوتبال چگونه است. مقدونیه شمالی با اشتیاق زیادی بازی کرد و در پایان کمی خوش شانس بود. خوشحالم که توانستیم خیلی سریع به جام جهانی صعود کنیم. من کمی برای ایتالیا متاسفم، اما فوتبال همین است و همه چیز به عملکرد شما بستگی دارد.


سرویس خبر شماره: 1816747 |
05 فروردين 1401 ساعت 18:26 |
2,062 |

0نظرات

در حالی که بسیاری منتظر دیدن بازی پرتغال و ایتالیا در فینال پلی آف بودند، آتزوری در خانه مقابل مقدونیه شمالی شکست خورد و برای دومین بار متوالی از صعود به جام جهانی بازماند. هانسی فلیک از این بابت ابراز تاسف کرد و البته مدعی شد مقدونیه با تمام وجود مقابل ایتالیا بازی کرده و کمی خوش شانس بوده است.