هر چه زودتر هلند برود دورتموند بدون او تیم بهتری است

دتمار هامان، ستاره سابق بایرن، لیورپول و تیم ملی آلمان معتقد است که اخبار و شایعات درباره هلند کسل کننده شده است. هامان به بیلد گفت“نه تنها هواداران، بلکه بازیکنان دورتموند و مدیریت باشگاه نیز از این وضعیت خسته شده اند. دورتموند بدون هلند نیز به همین خوبی گل می زند و فکر نمی کنم در غیاب او مشکلی داشته باشند. اخیرا برخی رفتارها در ورزشگاه و جلوی هواداران خوب نبوده است.زبان بدن و حرکات او به نظر من بی احترامی به باشگاه بود.او در این فصل بازی های زیادی را از دست داده است و فراموش نمی کند که دورتموند هم دچار شکست شد. در خانه مقابل هلند. به نظر من بهتر است هلند زودتر تیمش را عوض کند و بس. “دورتموند نیز از انتقال او سود قابل توجهی خواهد برد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد هلندی با بورسیا دورتموند تا تابستان 2024 ادامه خواهد داشت، اما بند فسخ 75 میلیون یورویی این بازیکن که در تابستان امسال فعال می شود، باشگاه های زیادی را به جستجوی آن واداشته است. .

منچسترسیتی یکی از باشگاه هایی است که مدت ها برای جذب ستاره نروژی تلاش زیادی کرده است و حالا به نظر می رسد گامی جدی برای جذب این بازیکن برداشته است.
به گزارش دیلی میل، سیتی پیشنهاد مالی زیادی به این بازیکن داده و امیدوار است با پرداخت 500 هزار هزار در هفته، بالاترین دستمزد ممکن را در لیگ برتر به این بازیکن بپردازد و بازخورد مثبتی از حضورش در ورزشگاه اتحاد دریافت کند. . . بر اساس این گزارش، سیتی در هفته های آینده به دورتموند اعلام خواهد کرد که بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی در هلند را فعال خواهد کرد. این ادعا توسط هلندی ها رد شده است، اما آنها می گویند رئال مادرید هنوز فرصت جذب او را دارد و هیچ چیز تمام نشده است.

هامان ادامه داد:“من فکر می کنم اگر هلند دورتموند را ترک کند، تیم در فاز دفاعی سخت تر کار خواهد کرد و گلزنی برای تیم دشوارتر خواهد شد. فکر می کنم دورتموند بدون هلند-لوو و با خریدهای جدیدش در فصل آینده تیم بهتری خواهد بود.” “



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره سابق فوتبال آلمان می گوید خروج ارلینگ هالند از دورتموند به نفع او و به نفع باشگاه است.


سرویس خبر شماره: 1821038 |
03 ارديبهشت 1401 ساعت 17:10 |
1,379 امتیاز خبر|

0نظرات

دتمار هامان: