کرمی: فولاد و نکونام نمایندگان شایسته ایران هستند

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان درباره وضعیت فعلی خود توضیح داد: حدود یک سال است که در تیمی بازی نمی کنم و فقط به بازی در خارج از ایران فکر می کنم. تمریناتم را دنبال می کنم اما دوست ندارم در داخل ایران ادامه دهم چون 12 سال در ایران فوتبال بازی کردم و 3 قهرمانی لیگ برتر را کسب کردم. من می خواهم 2-3 سال تجربه در خارج از کشور کسب کنم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بتوانم در کشورهایی که مد نظرم است و در مورد آنها صحبت شده، کار کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بازیکن سابق فولاد خوزستان گفت: برای حضور قدرتمند و قهرمانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا پول بیشتری نیاز است.

وی افزود: هنوز به آن مرحله نرسیده ایم و بزرگ ترین تیم های ما هم نمی توانند به اندازه کشورهای حوزه خلیج فارس و شرق آسیا هزینه کنند.

کرمی با تمجید از جواد نکونام گفت: آقای نکونام مربی شایسته ای است و فوتبال دیده و در دنیا و تیم ملی بازی کرده و تجربیات ارزشمند و خوبی دارد که می تواند به جوانان ما ارائه دهد. او آینده درخشانی دارد و امیدوارم در سال های آینده شاهد قهرمانی فولاد با هدایت او در آسیا باشیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهاب کرمی بازیکن سابق فولاد خوزستان و پرسپولیس در خصوص عملکرد فولاد در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ما گفت: بازی شب گذشته فولاد با کیفیت بود. این تیم نشان داده که نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورمان است و امیدوارم همینطور ادامه دهند و بتوانیم این تیم را در سطوح بالاتر ببینیم.

بازیکن سابق فولاد در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید فولاد امسال تا کجا می‌تواند پیش برود، گفت: باید با واقعیت جلو برویم وگرنه به پیشرفتی که می‌خواهیم نمی‌رسیم باید بتوانیم امکانات کافی را فراهم کنیم. و شرایط برای باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به شرایط خوبی. مسابقات با آرامش خاطر


سرویس خبر شماره: 1821039 |
03 ارديبهشت 1401 ساعت 17:12 |
2,424 |

1نظرات

می خواهم خارج از ایران بازی کنم

وی ادامه داد: با آمدن مربیان جوانی مانند آقای نکونام تغییراتی در روند فوتبال ما ایجاد شد و تیم ها به شدت گل می خورند و گل می خورند و این می تواند نوید یک جهش را برای فوتبال ما برای بازیکنان بدهد. بیا. اگر بتوانیم با حضور این مربیان کیفیت بازیکنان را ارتقا دهیم، شرایط عالی خواهد بود.