هلند-دورتموند; دلخوری در روزهای آخر رابطه!

رابطه دوستانه ارلینگ هلند و باشگاه دورتموند در حال محو شدن است.

مارکو روزا گفت: “هلند همچنان مشکل مچ پا دارد و ما دائما در تماس هستیم. اگر هلند شرایط بازی را نداشته باشد، نمی توانیم به این بازیکن فشار بیاوریم. امروز توانستید ببینید که او چگونه می تواند درد را کاهش دهد.” بعد از بازی “سخت است.” این در زمانی اتفاق می افتد که برخی معتقدند مصدومیت های پشت سر هم ارلینگ هالند در دو سال گذشته باعث شده تا برخی از باشگاه های مطرح از سرمایه گذاری روی این بازیکن منصرف شوند.


سرویس خبر شماره: 1820290 |
29 تیر 1401 ساعت 16:50 |
214 امتیاز خبر|

0نظرات

دوستی که پایان یافت؛

این رابطه به دلیل تمایل بازیکن به جدایی کمی سرد شده است و اکنون بیشتر شبیه یک شراکت دو طرفه است. مقابل وولفسبورگ و روی صحنه گل ششم، هلند به شیوه خود و به زیبایی در اردوی حریف وارد حرکت مارکو رویس و برانت شد.

البته دیگر رابطه عاشقانه ای بین باشگاه و ارلینگ هالند وجود ندارد. جایگاه جنوبی نیز که برای دومین بار پر شد، گل های این مهاجم را با شور و شوق کمتری جشن گرفت.

علیرغم ناکامی کوتاه مدت اخیر، این بازیکن 21 ساله برای آینده ورزشی خود در اسپانیا یا انگلیس نیازی به گل های متوالی ندارد. سباستین کهل، سرمربی دورتموند، پیش از بازی مقابل وولفسبورگ به اسکای گفت که دورتموند آماده است تا هلند را به دلیل بند خروج تابستانی ترک کند. البته دو نکته مهم؛ تصمیم به موقع بازیکن برای برنامه ریزی نقل و انتقالات باشگاهی حائز اهمیت است و همچنین مهلتی برای اجرای این بند در نظر گرفته شده است. کوهل گفت: ما می خواهیم هر چه زودتر تصمیم بگیریم و بفهمیم که تکلیف تیم برای آینده چیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این مهاجم که در گذشته چندین بار برای دورتموند گلزنی کرده بود، در طول این بازی 422 دقیقه ناکام ماند و در نهایت این طلسم در خانه ولفسبورگ شکست خورد. از همان ابتدا مشخص بود که ارلینگ هالند در این بازی بسیار بیشتر از سایر بازی های اخیر با انگیزه است و ستاره نروژی تمام تلاش خود را برای گلزنی انجام داد.