حسین عبدی سرمربی تیم جوانان می شود



سرویس خبر شماره: 1820286 |
29 فروردين 1401 ساعت 16:26 |
884 |

0نظرات

منتخب کمیته فنی فدراسیون فوتبال؛

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون از انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم جوانان خبر داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم قاسم پور سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربیان تیم های ملی جوانان گفت: با تصمیم اعضای کمیته فنی. از سوی فدراسیون فوتبال، آقای حسین عبدی به عنوان گزینه مطلوب برای ادامه کار در این تیم ابقا شد. در واقع کمیته فنی پس از بررسی شرایط گزینه ها بر اساس توانایی ها و همچنین سوابق آقای عبدی به این نتیجه رسید که ایشان به خوبی می توانند این مسیر را طی کنند و به همین دلیل به این نتیجه رسیده ایم. در مورد انتخاب آقای عبدی.

قاسم پور افزود: بر اساس تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال، کمیته جوانان باید در خصوص مذاکره و توافق و همچنین عقد قرارداد با سرمربی این باشگاه اقدامات لازم را انجام دهد. تیم ملی جوانان تا رسما کار خود را آغاز کنند.’

سخنگوی کمیته فنی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: هنوز در این مورد به جمع بندی نرسیده ایم. ما ابتدا 6 گزینه برای هدایت تیم ملی جوانان داشتیم اما در نهایت به سه گزینه آخر رسیدیم. اعضای کمیته فنی پس از بررسی برنامه سه گزینه هدایت تیم ملی جوانان از این افراد دعوت به عمل می آورند تا در خصوص برنامه ها توضیحات لازم را ارائه دهند، سپس سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان انتخاب می شود. با نظر اعضای کمیته معرفی شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی