هلند پاور: این وایکینگ غیرقابل توقف است


سرویس خبر شماره: 2019169
16 مه 1403 در 01:56
264

1نقطه نظر

پوکر دو منظوره دیدنی و شگفت انگیز

دو گل پنالتی و دو گل فوق‌العاده که به گفته پپ گواردیولا، “باورنکردنی” بودند. ارلینگ هالند مرد اول دیدارهای امشب بود.

هلند پاور: این وایکینگ غیرقابل توقف است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین چیزی که پس از دیدن بازی هالند در امشب به ذهن فوتبالدوستان و مردم می رسد این است که چگونه او اینقدر روی گل دوم سیتی پرید اما ارلینگ هالند n او شبیه دیگر فانی ها نیست. او اکنون شخصیت خودش را در بازی‌های ویدیویی دارد، اگرچه همیشه چیزهای ماورایی در مورد او داشت، همانطور که روی نلسون سمدوی بیچاره شناور می‌شد، گویی توسط نیرویی نامرئی او را از روی زمین بلند می‌کرد، اما پرش کافی نبود و ضربه سر بود. هنوز نیاز به گلزنی داشت هلند این کار را عالی انجام داد و شماره 9 منچسترسیتی یک ضربه سری فوق العاده به گوشه دور دست زد و دروازه را باز کرد. گل به قدری باورنکردنی و کامل بود که کمتر کسی به عملکرد فوق العاده رودری توجه کرد.

جیمی کرگر خاطرنشان کرد که این گل او را به یاد گل باشکوه کریستیانو رونالدو به یوونتوس مقابل سمپدوریا می اندازد. او همچنین گفت که شباهت هایی بین هالند و مایکل جردن، بسکتبالیست مشهور در توانایی آنها برای ماندن در هوا وجود دارد.

گل دوم او بود، گل اول را غول نروژی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و گل های سوم و چهارم در راه بود. سیتی با این گل های هلند یک بازی دیگر را برد تا بهترین تیم انگلیس شود.

2018366

آرسنال خوب بوده است، خیلی خوب است، اما آنها باید نگران باشند زیرا شانس گلزنی سیتی، حتی با این هلند، کم است.

غول حمله سیتی در حالت ویرانگری قرار دارد، درست مانند شخصیت او در بازی ویدیویی Clash of Clans یا غول های انیمه Attack on Titan، اما با یک تفاوت بزرگ. او واقعی و یک کابوس برای مدافعان و دروازه بانان لیگ برتر است. بازیکنان ولوز این را به خوبی می دانند و اگر به هلند شک دارید بهتر است از آنها بپرسید!

در پایان نیمه اول خود هلند یک پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد تا با هت تریک به رختکن برگردد. او می توانست توپ را در وسط حمل کند و نگه دارد.

وایکینگ در فوتبال مدرن رقبای بسیار کمی در مقابل دروازه دارد. شاید هیچ کس حالا که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در گرگ و میش دوران فوتبال خود هستند، اعداد هلند برای سیتی باورنکردنی و برای رقبایشان ترسناک به نظر می رسند.

9 هت تریک، 61 گل در لیگ برتر در 59 بازی از ابتدا، 35 گل در تمام رقابت های این فصل با وجود غیبت دو ماهه به دلیل مصدومیت، در مجموع 88 گل در 94 بازی. حیرت آور

2018364

در این بازی فقط ضربات سر و هت تریک نیست که توانایی های او را به رخ می کشد. در نیمه دوم، چند ثانیه پس از گل هوانگ به ادرسون، هالند با پاس عالی فودن، توپ را پس گرفت. راه رفتنش عالی بود اما لمسش خیلی خوب نبود. با این حال، او به سمت راست منطقه می رود و پوکر خود را با یک شوت زیبا به سمت چپ گل می کند. این نمایش پرشور هلند و سیتی نشان داد که آنها یک اینچ به آرسنال نمی دهند.

هلند پس از پایان بازی مقابل خبرنگاران حاضر شد. مهاجم شماره 9 روی کین در پاسخ به سوالی درباره اظهارات روی کین که او را بازیکن سطح دو لیگ می داند، گفت: “من واقعاً به این مرد اهمیت نمی دهم.”

روی کین قبلاً گفته بود که هلند در سطح لیگ دو است و سپس به شوخی گفت که اکنون در لیگ هستند، اما به نظر می رسد با این عملکردها او نظر خود را تغییر دهد. برای این تغییر فقط از مدافعان و دروازه بان ولوز نظر بخواهید.

مجله اخبار فوتبال خارجی