خداحافظی متحرک: دیوار زرد اشک رویس را درآورد


سرویس خبر شماره: 2019168
16 مه 1403 ساعت 1:50 ق.ظ.
10.2K |

8نقطه نظر

پس از بازی مقابل آگسبورگ، هواداران دورتموند از مارکو رویس استقبال زیادی کردند و او را تشویق کردند.

خداحافظی متحرک: دیوار زرد اشک رویس را درآورد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دورتموند عصر امروز در چارچوب هفته سی و دوم بوندس لیگا به مصاف آگزبورگ رفت و با نتیجه 5 بر یک پیروز شد.

در این دیدار یوسف موکوکو (2 بار)، دانیل مولن، مارکو رویس و لوکاس نمچا برای تیم میزبان گلزنی کردند و تیم پنجم را به امتیاز 60 رساندند.

رویس در این مسابقه رکورد جالبی زد. او با 2 پاس گلی که عصر امروز ارسال کرد به رکورد 94 پاس گل در تاریخ بوندسلیگا رسید و دومین پاسور برتر این رقابت ها شد. او با سبقت گرفتن از ریبری که 92 پاس گل داد به این آمار دست یافت.

2018361

این دیدار برای هواداران دورتموند اهمیت زیادی داشت زیرا پس از اعلام خداحافظی مارکو رویس، اسطوره این باشگاه را به گل رساند.

دیوار زرد ایدونا پارک منتظر سوت پایان بازی بود تا در آخرین روزهای حضور رویس در این باشگاه به شکلی قابل توجه با مهاجم افسانه ای خود ارتباط برقرار کند.

رویس که همیشه یکی از محبوب ترین بازیکنان دورتموند و فوتبال آلمان بوده است، پس از پایان مسابقه به روی سکوها رفت و از تشویق های پرشور هوادارانش تشکر کرد.

2018362

او ابتدا به تشویق آنها پاسخ داد و در ویدیوی منتشر شده از سوی باشگاه دورتموند مشخص است که او برای رفتن به سمت جمعیت متأثر شده و این لحظه را باور نمی کند. او قلبی را با دستانش به سمت سکوها نشان داد تا به زبان خودش از آنها تشکر کند.

مهاجمی که قرار است پس از 12 سال زنبورها را ترک کند، دو بازی خارج از خانه مقابل پاری سن ژرمن و ماینتس انجام می دهد و قبل از آماده شدن برای بازی خداحافظی در خانه مقابل دارمشتات. دیداری که مطمئناً هواداران هیچ چیز را برای او کم نمی گذارند.

2018363

مجله اخبار فوتبال خارجی