همه چیز برای 6 فصل یورگن کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا به مادرید برمی گردد! – لیورپول اف سی

این تساوی در بازی رفت در آنفیلد به پایان رسید، جایی که مادرید با دو گل زودهنگام به 5 گل رسید و بین خود و میزبان روشن شد.

2022/23: 16 آخرین

مادرید، اسپانیا - شنبه، 1 ژوئن 2019: جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، پس از پیروزی 2-0 در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تاتنهام هاتسپر و لیورپول در ورزشگاه متروپولیتانو، جام اروپا را بالای سر برد.  (عکس از پل گرینوود/تبلیغات)

2019/20: 16 آخرین

ما آن را در مادرید بردیم، آن را به مادرید باختیم و توسط مادرید حذف شدیم – وجه مشترک لیگ قهرمانان اروپا تحت هدایت یورگن کلوپ گیج کننده است.

بازی رفت در زمین تمرین مادرید در حالی انجام شد که کار ساخت و ساز در ورزشگاه برنابئو ادامه داشت و تساوی 0-0 در بازی برگشت در آنفیلد برای تعیین سرنوشت لیورپول کافی بود.

اتلتیکو مادرید به دلیل شیوع ویروس کرونا، لیورپول را از لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/20 در آخرین بازی‌ای که به مدت 17 ماه در آنفیلد کامل انجام داد، حذف کرد.

خلاصه ای کوتاه از عملکرد کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول:

آنها را دوباره.

پاریس، فرانسه - شنبه، 28 مه 2022: ابراهیما کوناته بازیکن لیورپول پس از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول اف سی و رئال مادرید در ورزشگاه استد دو فرانس، افسرده به نظر می رسد.  رئال مادرید 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در مجموع شکست 6-2 لیورپول مقابل رئال مادرید که 14 بار قهرمان شده بود، برای چهارمین بار از سال 2018 از دور رقابت ها کنار رفت.

کیف، اوکراین - شنبه، 26 مه 2018: جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، از باخت تیمش در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و لیورپول اف سی در NSC Olimpiyskiy ناراحت به نظر می رسد.  رئال مادرید 3-1 پیروز شد.  (عکس از پیتر پاول/تبلیغات)

پنج دوره از رقابت‌های کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل تیمی از مادرید به پایان رسیده است.

  • 2017/18: نایب قهرمان (مقابل رئال مادرید)
  • 2018/19: برندگان (در مادرید)
  • 2019/20: مرحله یک شانزدهم نهایی (حذف شده توسط اتلتیکو مادرید)
  • 2020/21: یک چهارم نهایی (حذف شده توسط رئال مادرید)
  • 2021/22: نایب قهرمان (مقابل رئال مادرید)
  • 2022/23: یک شانزدهم نهایی (حذف شده توسط رئال مادرید)

در زمین، تنها گل وینیسیوس جونیور تفاوت دو طرف بود مادرید چهاردهمین جام اروپایی بی سابقه را به دست آورد.

همچنین تداوم الگویی را تضمین می‌کند که قرمزها در صورت واجد شرایط بودن مجدد برای رقابت‌ها در فصل آینده، مایل به استراحت هستند.

مادرید، اسپانیا - سه شنبه، 6 آوریل 2021: دیوگو جوتا (R) از لیورپول از تونی کروس از رئال مادرید در جریان بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید سی اف و لیورپول در ورزشگاه آلفردو دی استفانو دور شد.  (تصویر تبلیغاتی)

یک حرکت جادویی باعث شد که قرمزها تنها در دومین حضور خود در این رقابت ها از سال 2010 به فینال برسند.

2017/18: نایب قهرمان

2021/22: نایب قهرمان

جام های پی در پی در لیگ قهرمانان قرار نبود، اما لیورپول به قهرمانی نوزدهمین لیگ که مدت ها انتظارش را می کشید نزدیک می شد.

2018/19: قهرمانان

یک بار دیگر، رئال مادرید پس از اینکه قرمزها نتوانستند شکست 3-1 را شکست دهند، مسئول خروج لیورپول از مسابقات بودند.

لیورپول به بهترین شکل ممکن برگشت، یک پنالتی زودهنگام صلاح و یک ضربه دیرهنگام دیووک اوریگی به اندازه ای بود که برای ششمین جام اروپایی در جام ملت های اروپا به پایان رسید. مادرید و اولین باشگاه در 14 سال گذشته.

سومین فینال لیورپول در پنج سال گذشته به دلایل اشتباه پس از هرج و مرج بیرون استادیوم که باعث بدرفتاری با هواداران توسط پلیس شد و زمان شروع بازی به تاخیر افتاد، در خاطره خواهد ماند.

مادرید، اسپانیا - چهارشنبه، 15 مارس 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در جریان بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید CF و باشگاه لیورپول در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

همه چیز به مادرید برمی گردد، نه؟ خانه یکی از بهترین روزهای دوران مربیگری کلوپ اما همچنین زادگاه دو باشگاهی است که ممکن است برای مدتی به ندیدن آنها راضی باشیم!

https://www.thisisanfield.com/2023/03/it-all-comes-back-to-madrid-for-jurgen-klopps-6-champions-league-seasons/ منبع:

برای چهارمین بار در شش فصل، رئال مادرید پس از پیروزی 6-2 در مجموع، سرنوشت اروپایی لیورپول را رقم زد.

راه رسیدن به فینال را بیشتر به خاطر پیروزی معروف 4-0 مقابل بارسلونا به یاد می آوریم، که باعث شد قرمزها 3-0 بازی رفت نیمه نهایی را در بهترین شب آنفیلد جبران کنند.

سه تیم جلوی قدرتمند لیورپول متشکل از محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو شروع به شعله ور شدن کردند و یک حرکت قاطع در دور حذفی باعث شد من سیتی و رم در آنفیلد شکست بخورند.

برتری 2-0 در خانه تسلیم شد و شکستی که در پی آن بود، به نظر عجیب غریب به نظر می رسد، اینطور نیست؟

با شکست مقابل به پایان رسید رئال مادریدچیزی که ما به خوبی می دانستیم، اما این تنها آغاز یک سفر اروپایی تحت هدایت کلوپ بود.

2020/21: یک چهارم نهایی