پولیسیک: تساوی آمریکا در جام جهانی عالی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر شامگاه جمعه در دوحه انجام شد تا هر یک از تیم ها حریفان خود در این مرحله را بشناسند.
بدین ترتیب تیم ملی آمریکا در گروه B این رقابت ها باید به مصاف تیم های ملی ایران، انگلیس و برنده مسابقات انتخابی اروپا در ولز یا اسکاتلند و اوکراین برود.
دو تیم انگلیس و آمریکا پیش از این در جام جهانی 2010 به مصاف یکدیگر رفته بودند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. حالا آمریکا پس از غیبت در جام جهانی 2018 روسیه آماده حضور مجدد در این تورنمنت است.
پولیسیچ درباره گروهی که تیم ملی کشورش در آن حضور دارد به گل گفت: «من واقعا هیجان زده هستم. من فکر می کنم قرعه کشی بسیار خوبی است. البته بازی با انگلیس جذاب است. جالب است که اولین تماس من از طرف هم تیمی ام در چلسی، میسون مونتو بود. ما در مورد آن صحبت کرده ایم و مشتاقانه منتظر آن هستیم.”
او گفت: “بدیهی است که انگلیس تیم بزرگی است و من بازیکنان را به خوبی می شناسم، اما فکر می کنم این بازی بسیار بسیار خوب خواهد بود و ما در مورد آن بسیار هیجان زده هستیم.”
بازیکن چلسی افزود: “من فقط با چند نفر از هم تیمی هایم صحبت کردم و فقط خندیدیم و بسیار هیجان زده بودیم. ما دوستان و هم تیمی های خوبی هستیم.” البته همانطور که می توانید بگویید. تصور کنید در مقابل آنها بازی کنید. جام جهانی بسیار جالب خواهد بود.”



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1817782 |
14 فروردين 1401 ساعت 11:23 |
894 امتیاز خبر|

0نظرات

کریستین پولیسیچ ستاره تیم ملی آمریکا از حضور در جام جهانی 2022 ابراز خوشحالی کرد.