هیچ سرمربی استقلال اختیار کامل برای اخراج سرمربی نداشت. وقتی هیأت به طور منظم جلسه نمی گذارد، خطیر چگونه نامه ای برای اخراج نکونام به دست آورده است؟



درگیری جواد نکونام و علی خطیر بار دیگر به بالاترین حد ممکن رسیده است و این دقیقا همان موضوعی است که کاظم علیایی در گفت و گو با خبروزی از آن ابراز ناراحتی و نگرانی می کند.

پس از چند ماه آرامش، بار دیگر شاهد درگیری شدید جواد نکونام و علی خیر هستیم. به نظر شما این پرونده چگونه باید جمع آوری شود؟
در نهایت وقتی اختلافی پیش می آید و شرایط به این شکل است، باشگاه سلسله مراتبی دارد. ابتدا هیئت مدیره باید جلسه ویژه ای برگزار کند و به موضوع رسیدگی کند. دوم اینکه مجمع باشگاه استقلال باید بر آن نظارت و نظارت داشته باشد. زیرا اعتبار این باشگاه در خطر است. حالا چه کسی می داند چه افرادی در مجلس استقلال حضور دارند؟ با تشکیل جلسه و تدوین استراتژی هیات مدیره، تکلیف همه مشخص می شود و هیچکس نمی تواند اختیارات خود را ترک کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، علی خطیر به خوبی درک می کند که باید زیرمجموعه هیات مدیره باشگاه استقلال باشد و جواد نکونام به عنوان سرمربی متوجه می شود که باید با مدیرعامل و مدیریت باشگاه هماهنگ شود. باشگاه. در واقع، سلسله مراتب اداری و انضباطی کاملاً رعایت خواهد شد.

جواد نکونام در بخشی از گفت و گوی خود مدعی شد که علی خطیر نامه ای از هیئت مدیره دارد و دلیل آن این بود که هر لحظه ممکن است سرمربی را برکنار کند. این موضوع را چگونه ارزیابی می کنید؟
این کلمات در واقع توهمی است که توسط اطرافیان به آنها القا شده است. اولا هیچ یک از مدیران محترم استقلال تا به حال اختیار کامل برای چنین تصمیمی نداشتند. ثانیاً وقتی جلسات هیئت مدیره استقلال مرتب برگزار نمی شود و این هیئت مدت زیادی است که تشکیل جلسه نداده است، چگونه می توان چنین نامه و مجوزی به مدیرعامل داد؟ نماینده را تفویض کردند. همه اقوام و دوستان باشگاه باید به این نکته توجه داشته باشند که استقلال گروهی 77 ساله و پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا محسوب می شود. سطح و اعتبار باشگاه استقلال خیلی بالاتر از اینهاست و همه باید خودشان را در مسیری قرار دهند که خدای ناکرده رفتار و گفتارشان آسیبی به کلاس باشگاه وارد نکند. امروز تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. ما لیدر لیگ برتر هستیم و می توانیم برای مرحله یک هشتم نهایی هم مدعی باشیم پس جو تیم به هم نریزد. قبول دارم که باشگاه مشکلات مالی دارد و از طرفی جواد نکونام می خواهد بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد اما رسیدن به تعامل ارزشمند و مشترک نیازمند مذاکرات اساسی طرفین است. و بالاترین هنر مدیریت و ابراز علاقه واقعی به باشگاه

جمعی از هواداران استقلال معتقدند با توجه به بازگشت دکتر علی آقامحمدی او می تواند موضوع را حل کند و باید به این موضوع رسیدگی کند.
ببینید با توجه به اینکه ایشان جلسه ای با وزیر ورزش و رئیس سازمان خصوصی سازی داشته اند، باید ببینیم چه مسئولیتی در استقلال پذیرفته است. آیا قرار است به این گونه مسائل و اختلافات بپردازند یا در تصمیم گیری های کلان باشگاه استقلال شرکت کنند؟ من نظری در این مورد ندارم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال