واکنش اورژانس تهران به نبود آمبولانس در بازی پرسپولیس



اورژانس تهران نوشت: در خصوص موضوع عدم حضور آمبولانس های اورژانس تهران در ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس – سپاهان، لازم به ذکر است که سازمان اورژانس تهران همواره در اکثر مراسم و تجمعات اعم از ملی، مذهبی، ورزشی شرکت می کند. ، رویدادهای فرهنگی و اجتماعی، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات اورژانسی به شهروندان به کار خواهند گرفت و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد. همچنین خدمات اورژانس در استان تهران برای هموطنان عزیز کاملا رایگان است و طبق قانون هر تماسی از هر نژاد و قومیتی که با 115 تماس بگیرد وظیفه خود می دانیم که در اسرع وقت خدمات رسانی را انجام دهیم. فعالیت‌های ورزشی و غیرورزشی که درآمدهای مالی هنگفتی را برای برگزارکنندگان به همراه دارد، جزو وظایف ذاتی این سازمان نیست و مدیران باید قبل از شروع برنامه‌های خود نسبت به تهیه آمبولانس اقدام کنند.

شایان ذکر است که حجم بالای مکالمه روزانه مدجویان در استان بیش از 11 هزار مکالمه است و سال گذشته یک میلیون و دویست و شصت هزار ماموریت در تهران انجام شد که نشان از نقش حیاتی اورژانس در سلامت جمعیت دارد. اتفاقاً در تهران خدمات جاری با تلاش مضاعف همکاران انجام می شود و استقرار ناوگان امدادی در بسیاری از مسابقات ورزشی، ارائه خدمات ارزنده به هموطنان را با چالش مواجه می کند.

استقرار آمبولانس در تمامی تجمعات اعم از کوچک و بزرگ مستلزم اختصاص انحصاری آمبولانس و کارشناس عملیاتی برای آن رویداد است. در واقع در حالی که اورژانس استان تهران وظیفه خطیر ارائه خدمات به تمامی ساکنان پایتخت و استان تهران را به صورت شبانه روزی بر عهده دارد، برگزارکنندگان این مسابقات ورزشی موظف به پرداخت هزینه و تهیه آمبولانس خصوصی یا دولتی قبل از آن می باشند. شروع بازی ها

گفتنی است در دیدار اخیر ضمن ارائه کتبی تمامی این موارد به مسئولان برگزاری، متأسفانه مسئولان برگزاری هیچ اقدامی در این زمینه انجام ندادند، بلکه در راستای خدمت به مردم شریف در بازی پرسپولیس و سپاهان بودند. تمامی پایگاه ها و ناوگان اورژانس اطراف ورزشگاه آزادی در آماده باش هستند و در صورت بروز حادثه آمبولانس ها در اسرع وقت به محل اعزام می شوند. با توضیحات ارائه شده، این سازمان آمادگی ایجاد سازوکار شفاف با. همکاری مراجع ذیربط برای تامین منابع لازم برای ارائه خدمات بهتر در رویدادهای ورزشی.

بیشتر بخوانید: کره جنوبی یا اصفهان؟ شاید حتی سیرجان!/ مقصد ستاره ملی پوش پرسپولیس کجاست؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال