واکنش درویش به دعوت به کمیته اخلاق


سرویس خبر شماره: 1972028
19 اکتبر 1402 در 11:25 ب.ظ.
3.1 هزار امتیاز خبر|

25نقطه نظر

مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با مجله اخبار فوتبال در حاشیه صحبت هایش که منجر به دعوتش به کمیته اخلاق شد، واکنش نشان داد.

واکنش درویش به دعوت به کمیته اخلاق

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ادعای رضا درویش مبنی بر اینکه مسئولان لیگ از تخلف 13 تیم دیگر در نقل و انتقالات خبر داده اند با دعوت مدیرعامل قرمزها به کمیته اخلاق همراه شد.

درویش که ساعات پر استرسی را به دلیل حادثه یحیی گل محمدی پشت سر گذاشت، در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بی توجهی به دعوت خود به کمیته اخلاق، واکنش نشان داد.: ممکن است منظورم را اشتباه تعبیر کرده باشم. اگر دوباره آن قسمت را گوش کنید متوجه می شوید که من گفتم پیام را دارم و منظورم این بود که در فضای مجازی بحث شده بود که سیزده تیم دیگر تخلف کرده اند و من نکردم. مسئول فدراسیون یا سازمان لیگ این بحث را مطرح کرد.

او ادامه داد: ماشاءالله کل صفحه در فضای مجازی است و شاید به قول شما با اخبار جعلی در این مورد مواجه شدم و آن را ثابت کردم اما قطعاً منظورم این نبود که فردی از لیگ و فدراسیون در این مورد بحث کرده باشد و من یعنی من پیامی در این زمینه در فضای مجازی خواندم و دیدم.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه مشکلی برای توضیح این موضوع ندارد، تاکید کرد که به عملکرد کمیته معتبر بازرسی و ارزیابی قراردادها و همچنین سازمان لیگ و کمیته اخلاق اطمینان داریم و مطمئناً این موضوع را انجام خواهند داد. انتخاب درست. تصمیمات در آینده

مجله اخبار فوتبال داخلی