آخرین درخواست مهم باشگاه سپاهان از فدراسیون / برگرداندن امتیاز ما و پرسپولیس



در حالی که سپاهان اعلام کرد با کسر امتیاز از هیچ تیمی موافقت نمی کند، 4 تیم از این باشگاه شکایت کردند و آنها را وادار به کسر امتیاز از این تیم کردند! البته کمیسیون انضباطی هم یک امتیاز از تیم پرسپولیس کسر کرد و اخیرا پرسپولیسی ها مدعی شده اند استقلال از سقف قرارداد گذشته و باید از این تیم امتیاز کسر شود! اما سپاهان در بیانیه جدید به نکته مهمی اشاره کرد. قانون وضع شده توسط سازمان لیگ ناقص است و نباید از هیچ تیمی امتیاز کسر شود.

در بخشی از بیانیه باشگاه سپاهان آمده است: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همانطور که طی چند ماه گذشته و پیرو ابلاغ دستورالعمل سقف بودجه و آیین نامه حاکم بر قراردادها، چندین بار اعلام کرده است. به این دستورالعمل که لازمه اصلاح آن است ایرادات قابل توجهی داشته است، به همین دلیل این باشگاه اعلام می کند که معتقد به رقابت در چارچوب زمین فوتبال است و طبق قانون از هیچ باشگاه یا تیمی فقط امتیاز و جریمه کسر نمی کند. پر از عیب

اما آنچه بین این دو حائز اهمیت است این است که کسر امتیاز تیم های سپاهان و پرسپولیس بر اساس گزارش سازمان بازرسی کشور بوده و اتهاماتی که باشگاه ها به یکدیگر وارد کرده اند ملاک تصمیم گیری نبوده است. کمیته انضباطی .

آخرین درخواست مهم باشگاه سپاهان از فدراسیون فوتبال این است که امتیاز ما و پرسپولیس را برگرداند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال