واکنش رونالدو به دوربین ها: از خودم فیلم می گیرم!

رونالدو سابقه بحث برانگیزی در زمینه تلفن همراه دارد. اوایل این فصل در حالی که بازیکن منچستریونایتد بود، گوشی موبایل یکی از هواداران اورتون را شکست. تصمیم او جنجالی شد و پلیس انگلیس اعلام کرد ستاره پرتغالی را احضار کرده و به او اخطار داده است.

1796041
1796042

به محض ورود کریستیانو به این رستوران، مشتریانی که متوجه حضور ستاره بزرگ پرتغالی شده بودند، بلافاصله گوشی موبایل خود را درآورده و شروع به فیلمبرداری از او کردند. رونالدو که در ابتدا کمی گیج به نظر می رسید واکنشی طنز نشان داد. او که به سمت میزش می رود، حرکت مشتریان رستوران را تقلید می کند و در حالی که تلفن همراهش را بیرون می آورد، شروع به فیلمبرداری از خود می کند.

1796039
1796040

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از مشهورترین فوتبالیست های جهان هرجا قدم می زند مورد توجه قرار می گیرد و می داند که نمی تواند از این توجه دوری کند. او شب گذشته هنگام امتیاز خبراز رستورانی در ریاض به همراه همسرش جورجینیا با وضعیت مشابهی مواجه شد.


سرویس خبر شماره: 1867333
8 فوریه 1401 ساعت 20:55
17 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

کریستیانو دو بازی برای تیم جدیدش نصر انجام داده است اما هنوز برای این تیم گل نزده است. یکی دیگر از جدل های ستاره پرتغالی صحبت های رودی گارسیا سرمربی النصر بود که رونالدو را پس از شکست این تیم در سوپرجام عربستان مقصر دانست. کریستیانو روز جمعه در لیگ عربستان سومین بازی خود را برای النصر مقابل الفاتح انجام خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش از رستورانی در ریاض امتیاز خبرکرده بود به دوربین های متعدد مشتریان رستوران که از او فیلم می گرفتند واکنش جالبی نشان داد.

واکنش رونالدو به دوربین ها: از خودم فیلم می گیرم!