واکنش مهاجران به کمبود پزشک در نفت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی نفت مسجد سلیمان مقابل ذوب آهن گفت: با توجه به اینکه پرواز ما به تازگی به زمین نشسته بود، مستقیم به کنفرانس آمدیم. با شرایط سختی که پشت سر گذاشتیم با تساوی هفته گذشته آرام آرام از آن شرایط خارج شدیم. بازی پر استرس و سختی مقابل مس انجام دادیم و بعد از چند بازی که گل های بدی به ثمر رساندیم کلین شیت ارزشمندی داشتیم که مهمترین دستاورد ما بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر مشکل پزشک تیم گفت: متاسفانه نمی توانیم از واقعیت فرار کنیم. ساختار ما مشکل دارد و یکی از این مشکلات پزشک مقیم است و در حال حاضر چند بازیکن ما به این ویروس مبتلا شده اند که این به خاطر زندگی اجتماعی است. متاسفانه نیمی از تیم درگیر این موضوع شدند و خیلی از بچه ها دو روز تمرین نکردند و فقط روز آخر توانستند تمرین کنند. یکی از موضوعات جلسه امروز ما همین موضوع بود. امیدوارم در ایام تعطیلات کاستی های کوتاه مدت را برطرف کنیم و سپس برای نواقص بلندمدت برنامه ریزی کنیم.

وی در پایان درباره مصدومان و معلولان این تیم گفت: باید دید فردا وضعیت بازیکنان ما که به این ویروس مبتلا شده اند چگونه خواهد بود. امروز برخی از بازیکنان ما تمرینات سبکی انجام دادند و امیدوارم فرصت بازی 90 دقیقه یا حداقل نیمی از زمان باقی مانده تا بازی را داشته باشند. امیدوارم تیم داوری کاری کند که دو تیم دغدغه ای نداشته باشند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رضا مهاجری از کمبود تاسیسات نفتی در مسجد سلیمان انتقاد کرد.

واکنش مهاجران به کمبود پزشک در نفت!


سرویس خبر شماره: 1850408
05 نوامبر 1401 ساعت 22:10 |
نمایش 3K |

1نقطه نظر

به بازیکنانم آنفولانزا داد

وی سپس به تمجید از ذوب آهن پرداخت و گفت: مهدی تارتار یکی از مدیران خوب فوتبال ایران است که به خوبی پای خود را پیدا کرده است. کاملاً مشخص است که ذوب آهن و ما چه فوتبالی داریم و تیمی که در بازی فردا بیشترین تلاش و فکر می کند و در نهایت کمی خوش شانس تر است، برنده می شود. در مورد تیم فوتبال ذوب آهن امیدوارم تیم برنده باشیم و به تعطیلات برویم. امروز جلسه خوبی در اهواز با هیئت محترم و بازیکنان داشتیم و امیدوارم همکاری خوبی داشته باشند و مشکلات بچه ها را حل کنند تا بتوانیم در سطح یکسان با سایر تیم ها رقابت کنیم.

مهاجری درباره اینکه این تیم با تساوی هفته گذشته بهتر شد، گفت: فکر می کنم بعد از دو باخت غیرمنتظره در تساوی هفته گذشته به لیگ برگشتیم. در بازی با تراکتورسازی اوایل بازی گل خوردیم اما با تعویض های خوبی برگشتیم. متاسفانه در دقایق پایانی بازی را به دلیل کمبود بازیکن برای تعویض و حفظ نتیجه باختیم. مقابل مس رفسنجان سخت‌تر بازی کردیم و دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم که همان‌طور که گفتم بزرگترین دستاورد ما بود و به بچه‌ها اعتماد به نفس داد. در نهایت از بازی هفته گذشته جان سالم به در بردیم و امیدوارم بتوانیم به 6 بازی اول دفاعی مقابل ذوب آهن برگردیم.