واکنش کاپیتان استقلال به حضور در کمیته انضباطی؛ اگر جای این خانم مردی بود…



پس از پایان بازی استقلال و آلومینیوم اراک که منجر به ورود یک هوادار زن به داخل زمین شد، اتفاقاتی در حاشیه زمین رخ داد که حکم کمیته انضباطی و جریمه 300 میلیونی را در پی داشت. به سید حسینی. . کاپیتان استقلال نیز به حبس تعلیقی محکوم شد. این رای نیز به دنبال واکنش سیدحسین در پایان دیدار مقابل شمس آذر بود.

حسینی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: از سرعت عمل کمیته انضباطی در صدور این رای تشکر کرده و جریمه 300 میلیونی هوادارانی را که وارد زمین شده اند را فدا می کند. این اظهارات منجر به احضار کاپیتان آبی ها به کمیته انضباطی شد.

سید حسین حسینی، کاپیتان محبوب استقلال در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: هر اقدامی که در اراک انجام دادم صرفاً برای حفظ آرامش و دوری از تنش بود.

کاپیتان استقلال تاکید کرد: اتفاق غیرمتعارف و غیرمنتظره ای که در اراک رخ داد چیزی نیست که ما تجربه آن را داشته باشیم. در یک لحظه دیدم یک هوادار به سمت کنار زمین می دوید و ماموران حراست ورزشگاه به سمت او می رفتند. با این حال کار ما فقط فوتبال نیست، مسئولیت های اجتماعی هم داریم. من خودم را مسئول هواداران می دانم. در آن لحظه بهترین تصمیم این بود که برای حفظ آرامش، پرهیز از تنش و تلاش برای پایان بخشیدن به پرونده به این هوادار و ماموران امنیتی نزدیک شویم.

کاپیتان استقلال ادامه داد: اگر به جای این خانم یک هوادار مرد استقلالی حضور داشت حتما همین کار را می کردم. من به هیچ وجه رفتار جیمی جامپس را تایید نمی کنم اما خودم را در قبال هواداران استقلال مسئول می دانم. در آن زمان قصد دخالت در کار عوامل را نداشتم و فقط می خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.

سیدحسین حسینی افزود: در تمام این سال هایی که به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کردم تابع قوانین کشور بوده و هستم و معتقدم فوتبالیست ها به دلیل اینکه در کانون توجه قرار دارند باید بیش از دیگران قانون را رعایت کنند. و هیچکس هنجارها را زیر پا نمی گذارد و هیچ قانونی از من ندیده است.

حسینی افزود: در این مورد تصور من این است که طرفی گرفته شده است. حقیقت این است که چون قصد من فقط حفظ آرامش و دوری از تنش بود، حکم کمیته انضباطی و جریمه سنگین مالی را پذیرفتم. بعد از بازی شمس آذر گفتم جریمه شدن به خاطر هواداران استقلال اشکالی ندارد و قصد توهین به تصمیم کمیته انضباطی را نداشتم.

کاپیتان استقلال در نهایت اعلام کرد: اگر حرف من اشتباه گرفته شده است لازم می دانم توضیح بدهم و خیلی صریح بگویم. نه با رفتارم در اراک و نه با صحبت هایم در منطقه مختلط ورزشگاه آزادی قصد ممانعت از کار پلیس یا اعتراض به قانون را نداشتم، فقط می خواستم از تنش جلوگیری کنم. اگر کاری می کردم و می گفتم تنها هدفم حمایت از هواداران استقلال بود.

وی ادامه داد: هیچ وقت در کار مامورانی که برای برقراری نظم و امنیت به ورزشگاه می آیند دخالت نکرده ام و دخالت نمی کنم و در اراک هدفم حفظ آرامش و دوری از تنش ها بود. الان هم فقط به بازی های استقلال فکر می کنم، شش فینال برای قهرمانی داریم و اصلا دوست ندارم روی مسائل دیگر تمرکز کنم. البته از امروز تلاشمان را دوچندان می کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید: کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی احضار شد



سرویس داخلی اخبار فوتبال