تور خبری بازیکن استقلال کشته سرمربی و مدیرعامل/مخالفان و مقاومت به سبک فرهاد مجیدی!


این روزها جمعی از بازیکنان استقلال از دریافت نشدن درخواست های خود صحبت می کنند و برخی از آنها به کنایه مدیران باشگاه را مورد خطاب قرار می دهند. نکته جالب توجه این است که دقیقاً 4 سال پیش در این زمان، تقابل یکی از بازیکنان استقلال با مدیرعامل این باشگاه باعث شد تا فرهاد مجیدی سرمربی استقلال موضعی مشابه جواد نکونام اخیر در اختیار بگیرد. ماه و شروع اختلاف 5 ماهه.

احمد سعادتمند اوایل فروردین 1398 مدیرعامل استقلال شد و از همان ابتدا مشخص بود که رابطه او با فرهاد مجیدی، سرمربی وقت استقلال خوب نیست. البته خود سعادتمند این موضوع را تکذیب کرد اما وقتی فرشید اسماعیلی در مصاحبه ای بسیار تند در روز دوم اردیبهشت ۱۳۹۸ از او انتقاد کرد، شرایط به کلی تغییر کرد. بازیکن وقت استقلال با انتقاد از تیم مدیریتی باشگاه اعلام کرد: مدیران روی بازیکنان خارجی حساب می کنند چون خیلی سریع به فیفا شکایت می کنند اما وقتی صحبت از پول می شود به ما می گویند اول باید به خارجی ها پول بدهند که کدام یک البته آنها انجام نمی دهند. چرا وقتی صحبت از پول می شود بازیکن را جلوی هوادار می گذارید؟ شما مدام بازیکنان ما را تعقیب می کنید. یک روز می گویید بانک ها تعطیل هستند، روز دیگر از کارمندان جدید صحبت می کنید. یه روز از گنج و … حرف میزنی چرا اینقدر راحت حرف میزنی؟ مدیریت فقط به قول دادن نیست.

پس از این اظهارات باشگاه استقلال مدعی شد فرشید اسماعیلی را به کمیته انضباطی داخلی دعوت کرده است اما فرهاد مجیدی اجازه حضور در این کمیته و جریمه شدن این بازیکن را نداد. سرمربی استقلال به شدت از شاگردانش حمایت کرد و مشخص شد که اختلافات چقدر عمیق است.

سرانجام تقابل مجیدی و سعادتمند در شهریور 1388 باعث شد تا فرهاد از هدایت آبی پوشان استعفا دهد.

تور خبری بازیکن استقلال کشته سرمربی و مدیرعامل/مخالفان و مقاومت به سبک فرهاد مجیدی!



سرویس داخلی اخبار فوتبال