واگذاری به چلسی؛ فروش بلیط با شرایط ویژه


سرویس خبر شماره: 1816580 |
04 فروردين 1401 ساعت 11:56 |
1,409 امتیاز خبر|

0نظرات

چلسی همچنین مجوزهای هشت امتیازی دریافت کرد که شامل قرارداد مالی با باشگاه برای پرداخت حقوق کارکنان، بازپرداخت بدهی ها و پرداخت هزینه های معقول سفر و غیره می شود. شرایط بند سفر توسط دولت تغییر کرد و به باشگاه اجازه داد بازیکنان بیشتری را نسبت به برنامه ریزی اولیه به مسابقات سفر کند. آهسته. تدریجی.

لیگ برتر نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که درآمد حاصل از فروش بلیت به درخواست باشگاه چلسی و با موافقت آنها به خیریه ها برای کمک به قربانیان جنگ در اوکراین اهدا می شود. اسامی خیریه ها نیز با هماهنگی چلسی اعلام خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دولت انگلیس برای ادامه حیات چلسی کاهش بیشتری در نظر گرفته و امکان فروش بلیت با شرایط ویژه وجود دارد. چلسی درآمد حاصل از فروش بلیت به هواداران خانگی و همچنین بلیط های فروخته شده در استمفورد بریج برای هواداران میهمان را دریافت نخواهد کرد. دولت بریتانیا تاکید کرده است که درآمد حاصل از آن به رقبای چلسی و برگزارکنندگان مسابقات از جمله لیگ برتر اختصاص خواهد یافت.

چلسی مجاز است بلیت های خارج از خانه را به هواداران خود بفروشد.

از زمانی که رومن آبراموویچ به دلیل رابطه اش با ولادیمیر پوتین به لیست تحریم های انگلیس اضافه شد، ما سخت کار کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که چلسی می تواند به فوتبال ادامه دهد. تحریم ها همچنان اعمال خواهند شد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

فروش بلیت بازی های خانگی لیگ برتر فقط به هواداران تیم حریف محدود می شود. اما هواداران چلسی که بلیت فصل کامل داشتند یا قبل از رویدادهای اخیر بلیت مسابقه را خریداری کرده بودند مشکلی برای رسیدن به استادیوم نخواهند داشت. البته چلسی می تواند برای لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ زنان به هواداران خود بلیت بفروشد.