ورمزیار: با رفتن خطیر، تیم آرام می شود


سرویس خبر شماره: 2019158
16 مه 1403 در 06:33
177 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پیشکسوت استقلال معتقد است نمی توان گفت کدام استقلال یا پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

ورمزیار: با رفتن خطیر، تیم آرام می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها پنج هفته مانده به پایان لیگ برتر، دو تیم استقلال و پرسپولیس رقابت سختی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. تیم های مساوی از نظر امتیاز با اختلاف امتیاز اما وضعیت آنها از نظر مدیریتی متفاوت است چرا که استقلال با تغییرات مدیریتی مواجه شد و علی خاطره مدیرعامل باشگاه استقلال از این تیم جدا شد.

حال اینکه این تغییرات در مدیریت باشگاه تا چه اندازه می تواند بر عملکرد این تیم در هفته های حساس آینده تاثیر بگذارد، سوالی است که ایران ورزشی با صادق ورمزیار در میان گذاشته و این پیشکسوت استقلال در این خصوص می گوید.وی ادامه داد: امسال لیگ با حساسیت بالایی برگزار می شود و دو تیم استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند و به همین دلیل استقلال به عنوان تیم قهرمان باید آرامش خود را حفظ کند تا به نتیجه مطلوب یعنی قهرمانی برسد. “

او در مورد تغییرات رهبری نظر زیر را دارد: تغییر مدیریت قطعا حق مالک باشگاه است اما این موضوع برای استقلال شمشیر دولبه خواهد بود زیرا از یک طرف می تواند مفید باشد و از طرف دیگر به ضرر تیم باشد. همه می دیدند که از ابتدای فصل اختلافاتی بین مدیرعامل و کادر فنی وجود داشت که با جدایی جدی مسئول این اختلافات، این موضوع از بین می رود و در واقع این جدایی می تواند آرامش را به ارمغان بیاورد. تیم. البته این کافی نیست و این آرامش باید در تمام لایه های باشگاه وجود داشته باشد. »

ورمزیار از شرایط استقلال برای رسیدن به قهرمانی می گوید: رقابت خیلی سختی است و بازی آسان و سختی نداریم چون همه تیم ها می توانند گردنبند استقلال را بگیرند، امسال تیم های خوبی در لیگ حضور دارند و حتی تیم هایی که به لیگ برتر آمدند کار را سخت می کنند. تیم‌های دیگر هرگز فکر نمی‌کردیم که تیمی به نام مس رفسنجان از استقلال امتیاز بگیرد، اما این اتفاق افتاد و دیدیم که مس مقابل استقلال به تساوی رسید.

این پیشکسوت استقلال می گوید: شمس آذر قزوین از آن دسته تیم هایی است که از لیگ یک به لیگ برتر رفت، این تیم توانست در بازی رفت و برگشت استقلال را متوقف کند، برای استقلال دردسرساز شد. بنابراین نمی توان گفت فلان بازی آسان است و فلان بازی دشوار. نمی توان گفت چون فلان تیم بازی های آسانی تا پایان قهرمانی دارد، شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی