ورنر: آلمان برای من بهتر از چلسی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آلمان شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم رژیم اشغالگر قدس رفت و موفق شد با نتیجه 0-0 مقابل این تیم به برتری برسد.
ورنر و کای هاورتس موفق شدند در این دیدار دو گل برای تیم ملی خود به ثمر برسانند. اما این بازیکن نتوانست درخشش سابق خود را در چلسی تکرار کند و با انتقادات زیادی از سوی هواداران و کارشناسان لیگ برتر انگلیس مواجه شد.
این بازیکن آلمانی پس از سوت پایان شب گذشته به خبرنگاران گفت: من یک مهاجم هستم و همیشه می خواهم گل بزنم. شرایط در چلسی آنطور که من می خواستم پیش نرفت، بنابراین برای من بسیار خوب است که همه چیز تحت هدایت هانس فلیک خوب پیش می رود.

تیمو ورنر مهاجم آلمانی معتقد است که می تواند راحت تر از چلسی در سیستم تیم ملی کشورش بازی کند.

وی با اشاره به اختلافات چلسی و تیم ملی آلمان گفت: من واقعا فوتبال را دوست دارم و فرقی نمی کند در کجا بازی کنم. در سبک فوتبال در چلسی و اینجا تفاوت هایی وجود دارد. شاید سبک بازی آلمانی بیشتر به من می خورد. من همیشه در اینجا فرصت گلزنی دارم و می توانم گل بزنم. اینجا خیلی احساس راحتی می کنم.»
ورنر پس از درخشش در تیم لاپیزی به عنوان یکی از با استعدادترین مهاجمان اروپا در تابستان 2020 راهی چلسی شد. او در آخرین فصل حضورش در بوندسلیگا، 34 بار در 45 بازی دروازه خود را باز کرد.
اما اولین فصل حضور او در لیگ برتر انگلیس با پیراهن چلسی به هیچ وجه خوب پیش نرفت، هرچند در این فصل نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته است، اما تاکنون در 28 بازی تنها 7 گل به ثمر رسانده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816946 |
07 فروردين 1401 ساعت 15:23 |
4,358 امتیاز خبر|

3نظرات