گزارش: برادران اوزیل به میدان آمده اند!


تعداد زیادی از هواداران لزیل با انتشار این عکس زیر توییت او حمایت خود را از ستاره محبوب خود که محصول فنرباغچه است اعلام کردند.

با وجود نقدهایی که از پلتفرم ها در مورد بازی اوزیل دریافت کردیم، در فضای مجازی ترازو تقریباً به نفع بازیکن است. بیشتر توئیت های ارسال شده در این زمینه به نفع ستاره فنرباغچه است:

آینده اوزیل در فنرباغچه نامشخص است. بسیاری از هواداران خواهان ماندن او در تیم هستند اما برخی معتقدند کارش در ترکیه تمام شده و باید برود. طبق گزارش های اخیر، مسوت اوزیل می خواهد در لیگ MLS بازی کند و به نظر می رسد این انتقال در پایان فصل رقم بخورد. مدیریت باشگاه فنرباغچه در این زمینه با ستاره این تیم موافق است و پیش بینی می شود در پایان فصل با جدایی او موافقت شود. با این حال، اوزیل هنوز پیشنهادی را که از آمریکا انتظار داشت دریافت نکرده است. با توجه به همه شرایط، به نظر می رسد ستاره سابق رئال و آرسنال در باشگاهی که در آن بزرگ شده و سپس فوتبال اروپا را آموخته به پایان دوران حرفه ای خود رسیده است. ایده آل این بازیکن خداحافظی با پیراهن فنرباغچه بود اما شرایط به گونه ای پیش رفته که خودش هم اکنون چندان به آن خوشبین نیست.

اخراج اوزیل از تیم فنرباغچه چیزی است که با توجه به شرایط اخیر این بازیکن چندان عجیب به نظر نمی رسد.

برادر…می دانیم که تو یک باغ بهاری واقعی هستی…ما هم می دانیم که چه اتفاقی افتاده است. مهم نیست ما همیشه در کنار شما هستیم…

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فنرباغچه که با امیدهای زیادی وارد فصل جدید سوپرلیگ ترکیه شد، با مدیریت ویتور پریرا نتوانست نتایج لازم را کسب کند. سران باشگاه پس از اینکه نتوانستند به اهداف خود برسند، همکاری با سرمربی پرتغالی را متوقف کردند. اسماعیل کارتال پس از اخراج ویتور پریرا سرمربی باتجربه فنرباغچه شد. او که به طور موقت هدایت تیم را بر عهده داشت به دلیل نتایج خوبش مورد تقدیر قرار گرفت. کارتال پس از پیروزی مقابل قونیه اسپور رتبه دوم، تیمش را دو امتیاز از این تیم دور کرد تا از روی سکوها حمایت کند.


این کاربر همچنین با ابراز خوشحالی از اینکه لزیل همچنان به فرباغچه وابسته است، او را حتی بالاتر از رئیس باشگاه دانست و نوشت: خوشحالم از دست فنرباغچه عصبانی نیستی، نباید فراموش کنیم که هیچکس برتر از فنرباغچه نیست. اما تو از ما برتری آیا از علی کوچ هستی…



مجله اخبار فوتبال خارجی


البته همه واکنش ها مثبت نبود، مثل این ریتوئیت خطاب به نوشته های بالا و درخواست از یکی از هوادارانی که از لزیل تعریف کرده بود از طرف خودش صحبت کند نه همه طرفداران فنار!

با این حال، یک نام در فنرباغچه وجود دارد که کمتر از حد انتظار در این فصل ظاهر شده است. مسوت لزیل ستاره سرشناس فوتبال در ژانویه 2021 آرسنال را به مقصد فنرباغچه ترک کرد تا شور و هیجان زیادی را در بین هواداران این تیم ترکیه ای ایجاد کند. استقبال از این انتقال که علاوه بر اهالی فوتبال، در بین غیر فوتبالی های ترکیه نیز دیده شد، دیری نپایید و به سرعت به ناامیدی تبدیل شد. اوزیل در این فصل (اولین فصل حضورش در این تیم) 14 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است. او که در دوران پریرا برای ادغام این گروه 11 نفره به مشکل خورده بود، پس از روی کار آمدن اسماعیل کارتال نتوانست نظر سرمربی جدید را جلب کند. علی کوک، رئیس فنرباغچه اخیراً به لزیل هشدار داده بود که از منافع مالی در فوتبال دست بکشد و روی بازی تمرکز کند.

این ستاره محبوب پس از ناکامی در عملکرد خوب در این فصل، با واکنش شدید هواداران نیز مواجه شده است. اوزیل 45 دقیقه مقابل کونیا اسپور در زمین حضور داشت و حضور بی نتیجه او در ترکیب باعث شد تا برخی از هواداران به نشانه اعتراض او را هو کنند. واکنش شدید این بازیکن به تعویض باعث شد تا باشگاه تصمیم به ترک موقت تیم بگیرد. درگیری لفظی لزیل و سرمربی به سرعت سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی ترکیه شد. این سوال با پنالتی بوراک و پایان دراماتیک بازی های مقدماتی جام جهانی ترکیه تحت الشعاع قرار گرفت، اما آنقدر مهم بود که هنوز در مورد آن صحبت می شود.


نمی دانم این داستان چگونه تمام می شود، اما من شما را خیلی دوست دارم.


سرویس خبر شماره: 1816943 |
07 فروردين 1401 ساعت 15:07 |
1,896 |

0نظرات

برخلاف تصمیم مربی و باشگاه


در این برنامه که به موضوع اخراج اوزیل پرداخته شد، اونور اردم یکی از کارشناسانی بود که به شدت از رفتار این ستاره انتقاد کرد و گفت: مسوت دو ساله است و نمی خواهد فوتبال بازی کند! این بازیکن سابق پس از اخراج از تیم ملی هرگز ترک نکرد و در کنار زمین ماند. او به سمت سیاست رفت، قدمی برداشت و بازی نکرد، با باشگاه دعوا کرد… این حواشی باعث شد در این دو سال هیچ فوتبال مسوتی نمونه باقی نماند.


اوزیل همچنین عصبانیت خود را از تعویض چند ماه پیش در بازی مقابل رویال آنتورپ در مرحله گروهی لیگ اروپا ابراز کرد.


به نظر می رسد این کاربر با یک توییت پرمخاطب به سبک مسابقات فوتبال آنلاین به بهترین شکل وضعیت فعلی اوزیل را توصیف کرده است. عصبانیت کامل از مدیریت باشگاه و تیم با محبوبیت قابل توجه در بین هواداران! البته انرژی و روحیه چندانی ندارد (طبق تصویر بالا!)


این کاربر همچنین معتقد است که لزیل در باشگاه فنرباغچه برای پیشبرد اهداف تجاری استفاده شده است.


این نتایزن از جمله طرفداران این تصمیم باشگاه است که از اخراج اوزیل استقبال کرد و نوشت: “هیچ بازیکنی به دلیل یک تصمیم فنی نباید به مربی خود توهین، توهین یا بی احترامی کند. تصمیم خوب، او بازیکنی است که زندگی حرفه ای خود را ترجیح داده است. به فنرباغچه


اوزیل در توئیتی درباره تصمیم غیرمنتظره باشگاه برای اعلام آتش بس نوشت: «مهم ترین مسئله فنرباغچه است.

در نهایت واکنش ها به توییت اوزیل را مرور می کنیم:


پس از توئیت اوزیل، این کاربر اینترنتی کلیپی از او منتشر کرد که به لحظات خاطره انگیز این بازیکن در پیراهن فنرباغچه اختصاص داشت. اوزیل در این کلیپ از علاقه زیادش به فنرباغچه، تیمی که با آن بزرگ شده صحبت می کند. این کلیپ با عنوان: داستان به اینجا ختم نمی شود. منتشر شده است.


کلیپی کوتاه از ابراز عشق دوباره اوزیل به فنرباغچه با این عنوان که هیچکس نمی تواند به عشق شما به فنرباغچه شک کند.