(ویدئو) کاراگر توضیح می‌دهد که چرا لیورپول در مقابل آرسنال «محبوب‌های جزئی» است.

جیمی کاراگر معتقد است که لیورپول با برتری خانگی مقابل آرسنال در عصر شنبه، آنها را به “محبوب‌های جزئی” برای شکست دادن رقبای خود در لیگ برتر تبدیل می‌کند.

قرمزها از اکتبر 2022 (1-2 مقابل لیدز) در آنفیلد در یک بازی برتر شکست نخورده اند، و این تنها بازی از آوریل 2017 در مقابل هواداران بود، در حالی که آنها فقط یک بار در محل مسابقه از پیروزی محروم شده اند. در تمام مسابقات این فصل

با این حال، یورگن کلوپ در اواسط هفته گربه را در میان کبوترها قرار داد و در مورد جو L4 برای بازی‌های اخیر کمتر اظهارنظر کرد، اگرچه او دیروز به دنبال این بود که منظورش را از گفتن “بلیت خود را به دیگری بدهید” (لیورپول اکو) روشن کند.

صحبت کردن در اسکای اسپورت در جمعه شب، کاراگر فکر می کند که عامل آنفیلد ممکن است کفه ترازو را به نفع لیورپول تغییر دهد، حتی با وجود اینکه آرسنال تقریباً یک هفته کامل برای آماده شدن برای این بازی فرصت داشته است زیرا آنها در یک چهارم نهایی جام کارابائو شرکت نداشتند.

مدافع سابق قرمزها گفت: من می توانم بگویم که لیورپول احتمالاً فقط به دلیل حضور در آنفیلد یک مورد علاقه جزئی است، اما شما این واقعیت را در نظر بگیرید که آرسنال در میانه هفته بازی نکرده است. فکر می کنم بازی درخشانی خواهد بود. این یکی از بازی های مورد علاقه من در فصل گذشته بود.”

کارشناس اسکای در مورد اظهارات کلوپ در مورد جو آنفیلد چنین منعکس کرد: فکر می‌کنم یورگن کلوپ می‌داند که برای شکست دادن آرسنال با این واقعیت که در یک بازی میانه‌هفته تلاش زیادی می‌کند، آنها به تماشاگران نیاز دارند. من فکر می‌کنم اگر این بازی در آنفیلد برگزار نشود، آرسنال در هر کجا که باشد محبوبیت زیادی دارد، زیرا آنها یک تیم برتر هستند.

ما در بازی‌های اروپایی یا میان هفته بازی کرده‌ایم، و گاهی اوقات وقتی تیمی در سه یا چهار روز آماده‌سازی پیشروی خوبی داشته باشد، از نظر بدنی تقریباً در بازی کاملاً عالی خواهد بود، یورگن کلوپ می‌داند که او بیش از آنچه تیمش نیاز دارد، نیاز دارد. در زمین، که جمعیت خواهد بود.

فکر می‌کنم این راهی بود که او جمعیت را جمع کرد، اما فکر می‌کردم که او لحن درستی دریافت نکرده است. فکر می‌کنم او می‌توانست آن را کمی متفاوت بگوید، اما همه ما اکنون می‌دانیم که ساعت 5:30 پر جنب و جوش خواهد بود.»

رکورد شاهانه لیورپول در خانه مطمئناً به نظر می رسد که تقویت روانی بزرگی برای تیم کلوپ ایجاد می کند و در عین حال به عنوان باری برای بازدیدکنندگان عمل می کند، و بخشی از آن ناشی از حمایت صوتی وفاداران مرسی ساید است.

با توجه به گرانش بازی امشب و همچنین زمان شروع بازی که اطمینان حاصل می‌کند که آنفیلد زیر نور چراغ‌ها خواهد بود، آنفیلد باید بعداً به شکل مثبتی حرکت کند. ما در چند فصل گذشته در برابر آرسنال دیده‌ایم که چگونه، وقتی این مکان شروع به کار کرد، می‌توان آن را به یک دیوانگی مطلق تبدیل کرد.

می توانید نظرات کاراگر را در زیر مشاهده کنید @SkySportsPL در X (تویتر سابق):



https://www.empireofthekop.com/2023/12/23/carragher-anfield-liverpool-favourites-arsenal/ منبع: